16 اسفند 1390
شماره خبر: 5509

شایعه سردرگمی نیروهای انتقالی به البرز صحت ندارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شایعه سردرگمی نیروهای انتقالی به البرز صحت ندارد

معاون نیروی انسانی استاندار البرز تأکید کرد: شایعات مطرح شده مبنی بر سردرگمی نیروهای انتقالی به این استان به هیچ عنوان صحت ندارد.
امیر یزدی اظهار داشت: قانون انتقال نیروهای رسمی از تهران به استان‌ها براساس مفاد قانون در حال انجام است و تاکنون نیروهای بسیاری به البرز منتقل شده‌اند. وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که برخی نیروهای انتقال یافته به البرز ادعا می‌کنند که در ادارات کل این استان سردرگم بوده و حتی میز کار ندارند، آیا این مسائل صحت دارد، گفت: به هیچ عنوان این مسائل را قبول نداریم.
* بیش از هزار و 400 کارمند دولت به البرز منتقل شدند
معاون استاندار البرز در ادامه به آمار نیروهای انتقالی به این استان اشاره کرد و گفت: تاکنون یک ‌هزار و 450 کارمند دولت به البرز منقل و در ادارات کل این استان مشغول به کار شده‌اند.
یزدی افزود: این نیروها از جمله افراد کارآمد، متخصص و جوان هستند که حضور آنها در استان منجر به چالاکی ادارات ما شده‌اند. وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه تخصص افراد انتقالی چگونه است؟ گفت: اکثر این افراد دارای تحصیلات عالیه هستند. معاون نیروی انسانی استاندار البرز افزود: 50 درصد از کارمندان انتقالی به البرز دارای مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد به بالا هستند. یزدی تأکید کرد: حضور این نیروها به طور قطع منجر به رشد کارآیی ادارات کل استان شده و مسائلی چون سردرگمی کارکنان انتقالی صحت ندارد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود