6 تیر 1391
شماره خبر: 8315

دستگاه ها از اتحادیه زنبورداران کرج حمایت کافی نکرده اند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دستگاه ها از اتحادیه زنبورداران کرج حمایت کافی نکرده اند

نایب رئیس اتحادیه زنبورداران ایران زمین و رئیس تعاونی زنبورداران کرج گفت: دستگاه های ذیربط از اتحادیه زنبورداران ایران زمین حمایت کافی نکرده اند و نیازمند گسترش حمایتها هستیم.
علی آقایی در خصوص اهمیت افزایش حمایتها از اتحادیه زنبورداران ایران زمین افزود: این اتحادیه ها ظرفیتهای فراوانی دارد و افزایش حمایتها از آن موجب شکوفایی این ظرفیتها می شود. نایب رئیس اتحادیه زنبورداران ایران زمین ادامه داد: اگر حمایت شویم، می توانیم فعالیتهای خود را توسعه دهیم و زمینه گسترش این فعالیتها و ارتقای کیفیت آنها را فراهم کنیم.
وی گفت: تامین منابع مالی مورد نیاز از ضرورتهای لازم برای گسترش فعالیتهای اتحادیه زنبورداران ایران زمین است و امیدواریم دستگاه های ذیربط در برنامه های خود این امر را مد نظر داشته باشند.
تداوم تولید عسلهای طبیعی از اهداف اتحادیه زنبورداران ایران زمین است
آقایی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص اهداف این اتحادیه نیز افزود: اتحادیه زنبورداران ایران زمین یکی از مهمترین اهداف خود را حفظ کیفیت عسلهای تولیدی و تداوم تولید عسلهای طبیعی با همکاری اعضا قرار داده و این امر را دنبال می کند. رئیس تعاونی زنبورداران کرج ادامه داد: بخشی از عسلی که در کشور تولید می شود، تقلبی و شکری است و کیفیت این عسل در مقایسه با عسلهای طبیعی پایین است و این امر باید مد نظر مصرف کنندگان باشد. وی گفت: ایران امکان تولید عسلهای بسیار مرغوب از جمله عسل چهل گیاه را دارد و باید به موازات افزایش تولید چنین عسلهایی، از تولید عسلهای تقلبی جلوگیری شود. نایب رئیس اتحادیه زنبورداران ایران زمین به تازگی به عنوان زنبوردار نمونه انتخاب شده ضمن اینکه این زنبور در استان البرز فعالیت می کند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود