17 تیر 1391
شماره خبر: 8607

بالاترین سهم سفر بین كلانشهرهای كشور متعلق به تاكسیرانی كرج است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بالاترین سهم سفر بین كلانشهرهای كشور متعلق به تاكسیرانی كرج است

نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاكسیرانی شهری،كشورگفت: بالاترین سهم سفرهای دورن شهری با محوریت تاكسی بین كلانشهر های كشور متعلق به تاكسیرانی كرج است.
'كریم افشار' با بیان اینكه بیش از 63 درصد از سفرهای درون شهری در كرج با تاكسی انجام می شود،عنوان كرد: طی بررسی های به عمل آمده سازمان تاكسیرانی كرج بیشترین خدمات حمل و نقل عمومی را انجام می دهد. وی ادامه داد: این امر بیانگر رویكرد مردم به استفاده از تاكسی در كلانشهر كرج است. افشار، تعداد تعداد تاكسی های كرج را 11 هزار دستگاه تاكسی ذكر كرد و اظهارداشت: روزانه بیش از یك میلیون و 500 هزار سفر درون شهری در كرج با تاكسی انجام می شود. این مسئول با تاكید بر پویایی هر چه بیشتر ناوگان تاكسیرانی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان، تحقق این مهم را از اولویت های اساسی سازمان تاكسیرانی كرج دانست و عنوان كرد: این سازمان با برنامه ریزی و تدوین طرح های راهبردی، موفق به افزایش ضریب خدمات رسانی به شهروندان شده است. مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی شهر كرج عنوان كرد: سازمان تاكسیرانی كرج مجری طرح ها و برنامه هایی كه به صورت كارشناسی تدوین می شوند، می باشد. افشار با بیان اینكه، برنامه های سازمان تاكسیرانی به صورت كارشناسی شده طراحی و اجرا می شود، افزود: برنامه ریزی های این سازمان در واقع با هدف پیشرو قرار دادن كرج در اجرای طرح های حمل و نقل عمومی با محوریت تاكسیرانی انجام می گیرد. وی با مثبت ارزیابی كردن عملكرد سازمان تاكسیرانی كرج اظهارداشت: بی شك تحقق این موضع متاثر از انجام امورات مختلف سازمانی متناسب با تحولات شگرف، پویا و شتابنده در جامعه امروز است.
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاكسیرانی شهری، عنوان كرد: ارتقاء ناوگان حمل و نقل عمومی و تغییر مثبت در این سیستم ضمن تامین حداكثری خواسته های مردم از نهادهایی نظیر شهرداری و سازمانهای حمل و نقل، زمینه ساز بروز مسائل زیست محیطی، اجتماعی و فرهنگی است. افشار با تاكید بر فرهنگ سازی در خصوص افزایش استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی عنوان كرد: این موضوع در افزایش سهم استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی با محوریت تاكسی بسیار مهم است. وی، توسعه و ساماندهی ناوگان تاكسیرانی را از محوری ترین اهداف سازمان تاكسیرانی ذكر و بیان كرد: این مهم به جد از سوی سازمان دنبال می شود. افشار ادامه داد: افزوده شدن تاكسی به سهمیه ناوگان تاكسیرانی كرج كه طی سال گذشته نیز انجام شد حاكی از جدیت سازمان تاكسیرانی بر توسعه ناوگان تاكسی است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود