29 تیر 1391
شماره خبر: 9144

مرغ منجمد در ماه رمضان به قیمت دولتی توزیع می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مرغ منجمد در ماه رمضان به قیمت دولتی توزیع می‌شود

سپیدار آنلاین: قائم مقام سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج از توزیع مرغ به قیمت دولتی در ماه رمضان خبر داد.
سید رضا فیض اردکانی توزیع مرغ در ایام ماه مبارک رمضان را به صورت روزانه اعلام کرد. این مسئول درباره توزیع مرغ به اصناف و بازار روزهای زیر پوشش سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری کرج عنوان کرد: توزیع مرغ در حال حاضر به عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مرغ و تخم مرغ است. وی درباره ازدحام صفوف در اوایل تیر ماه جاری عنوان کرد: به دلیل نبود مرغ در بازارهای صنفی و آزاد، بازار روزهای زیر پوشش سازمان میادین میوه و تره بار کرج میزبان خرید هموطنان خارج از استان نیز بوده است.
توزیع 20 تن مرغ در سطح بازار روزها طی روز جاری
قائم مقام سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج عنوان کرد: امروز 20 تن مرغ در سطح بازار روزها توزیع شد. فیض‌اردکانی تامین کننده مرغ را سازمان صنعت معدن تجارت عنوان و ذکر کرد: سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج تنها مسئول فروش مرغ به قیمت دولتی در سطح شهر است. این مسئول درباره قیمت‌های بازار روزهای تحت پوشش سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج بیان داشت: در این بازار روزها اقلام مورد نیاز مردم با 15 درصد کاهش قیمت نسبت به بازار آزاد به فروش می‌رود. وی کیفیت اقلام مورد نیاز مردم در بازار روزهای تحت پوشش سازمان میادین را مطلوب عنوان و ذکر کرد: رضایت شهروندان از اهداف مهم سازمان میادین است.
نرخ میوه به صورت هفتگی اعلام می‌شود
قائم مقام سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج در خصوص اعلام نرخ میوه گفت: نرخ میوه به صورت هفتگی اعلام می شود. فیض اردکانی در زمینه نرخ گذاری اجناس بازار روزهای سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج در این سازمان وجود ناظر را ضروری دانست و افزود: در شورای نرخ‌گذاری و بر اساس جلسات کارشناسی همچنین سنجیدن قیمت‌های سطح شهر در این جلسات،‌ قیمت‌های اجناس این بازارها اعلام می‌شود. این مسئول قیمت اجناس با کیفیت یکسان در کل بازار روزهای زیر پوشش سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج را یکسان اعلام کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود