27 اسفند 1390
شماره خبر: 5877

کاهش قیمت میوه های دولتی / تمام جایگاه های موقت میوه مجهز به دستگاه کارت خوان هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 کاهش قیمت میوه های دولتی / تمام جایگاه های موقت میوه مجهز به دستگاه کارت خوان هستند

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج از کاهش قیمت میوه های دولتی ایام پایانی سال خبر داد.
علیرضا عسگری در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج بیان کرد: قیمت سیب از یک هزار و 750 به یک هزار و 700 و پرتقال از یک هزار و 200 به یک هزار و 50 تومان کاهش یافت.
این مسئول بر نظارت عملکردی فروشندگان، کیفیت میوه های توزیعی از سوی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج همچنین اصلاح قیمت های فروش در جایگاه های موقت توزیع میوه ایام پایانی سال تاکید کرد. وی با تاکید بر عرضه میوه بر اساس قیمت های دولتی در جایگاه های ذکر شده تصریح کرد: با فروشندگانی که میوه های توزیع شده از سوی سازمان میادین شهرداری کرج را بالاتر از نرخ تعیین شده به فروش می رسانند به جد برخورد می شود. عسگری ارائه خدمات به شهروندان در همه ایام را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه تقاضای خرید میوه در ایام پایانی سال بیشتر از دیگر روزها می باشد، خاطر نشان کرد: سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج با توجه به این افزایش تقاضا نسبت به اجرای طرح های مختلف به ویژه در ایام نوروز اقدام کرده است.
تمام جایگاه های موقت میوه مجهز به دستگاه کارت خوان هستند
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج بیان کرد: تمام جایگاه های موقت میوه ایام پایانی سال مجهز به دستگاه کارت خوان هستند. این مسئول با توجه به رفاه حال شهروندان بر فراهم آوردن زمینه های دسترسی آسان شهروندان به منظور تهیه میوه شب عید تاکید کرد و ارائه خدمات پیشرفته در جایگاه های موقت میوه نوروزی را امری مهم دانست.
وی نقش سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج را مهم ارزیابی کرد و افزود: این سازمان تلاش بی وقفه ای به منظور کسب رضایت مردم داشته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود