4 مرداد 1391
شماره خبر: 9392

فعالیت 11 هزار تاکسی در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فعالیت 11 هزار تاکسی در کرج

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرستان کرج از فعالیت 11 هزار تاکسی در کرج خبر داد.
کریم افشار در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به افزایش هزینه‌های حمل و نقل در کشور و همچنین افزایش حجم ترافیک‌، بخش زیادی از مردم برای انجام سفرهای درون شهری به سمت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی سوق پیدا کرده‌اند. وی تصریح کرد: در این میان نقش رانندگان زحمت‌کش تاکسیرانی در انتقال مسافران بسیار مهم ارزیابی می‌شود و حجم اصلی ترددهای درون شهری با استفاده از تاکسی صورت می‌گیرد. مدیر عامل تاکسیرانی کرج افزود: همچنین با افزایش جمعیت در کلانشهرهای کشور از جمله مرکز استان البرز،‌ ما شاهد افزایش چشم‌گیر ترددهای درون شهری هستیم که بر این اساس ضرورت ترمیم و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسی‌ها را بیش از گذشته احساس می‌شود.
فعالیت 11 هزار تاکسی در کرج
افشار در بخش دیگری از سخنان خود به توان تاکسیرانی کرج اشاره کرد و گفت: آمارهای بی‌نظیری در این زمینه در دست است که توجه به آنها نشان دهنده حجم بالای خدماتی است که تاکسیرانی کرج و رانندگان خدوم تاکسی به مردم ارائه می‌دهند. وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 11 هزار تاکسی در کرج فعال بوده و در حمل و نقل مسافر نقش ایفا می‌کنند.
مدیر عامل تاکسیرانی کرج ادامه داد: از سوی دیگر بر اساس آخرین‌ آمارها روزانه حدود یک میلیون و 500 هزار سفر درون شهری به وسیله تاکسی در مرکز استان البرز انجام می‌شود که نشان دهنده خدمات‌رسانی هر تاکسی به 135 نفر است. افشار متذکر شد: با توجه به استقبال بسیار بالای مردم کرج از تاکسی‌ها برای انجام سفرهای درون شهری، نیازمند توسعه کمی و کیفی خدمات به مردم هستیم. این مسئول اذعان داشت: اگر چه از نظر کیفی و میانگین سنی تاکسی‌های فعال در کرج، ما وضعیت خوبی داریم، با این وجود حجم خدمات‌رسانی در این بخش به نحوی است که باید برای رسیدن به نقطه استاندارد امکانات و تجهیزات تاکسیرانی در کرج به روز شود که برنامه‌هایی در این زمینه از سوی تاکسیرانی در دست انجام است.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود