6 شهریور 1391
شماره خبر: 10760

سنگربندی و پخش مارش نظامی از مساجد در هفته دفاع مقدس

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

سنگربندی و پخش مارش نظامی از مساجد در هفته دفاع مقدس

سپیدار آنلاین: مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز پیشنهاد داد که در هفته دفاع مقدس مقابل تمام مساجد کشور به صورت نمادین سنگربندی شده و از بلندگوها و مناره‌های مساجد مارش نظامی پخش شود.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی در کرج به تشریح آخرین مصوبات شورای بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان البرز پرداخت و اظهار داشت: در این هفته دستگاه‌های حاضر در این شورا موظف شدند که برنامه‌های فرهنگی و هنری با هدف و محوریت تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا و امام شهیدان برای نسل جوان اجرا کنند. وی تصریح کرد:‌ نقش و وظیفه هر دستگاه در این شورا مشخص شده و امیدوار هستیم در هفته دفاع مقدس امسال که در شرایط حساس داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود، بتوانیم جوانان بیشتری را با آرمان‌های شهدا و ایثارگران آشنا کنیم. مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط بین‌المللی و تهدیدهای غرب علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای زورگوی غربی از تمام توان خود برای انتقام گرفتن از ملت ایران استفاده کردند. مسعودی گفت: طی بیش از سه دهه اخیر نه تنها این تهدیدها کاهش نیافته بلکه به مراتب نسبت به روزهای صدر انقلاب بیشتر نیز شده است. وی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس ما دشمن را در روبه‌روی خود می‌دیدیم و برای دفاع از کشور نیز با آنها نبرد می‌کردیم،‌ اما امروز جنگ ما در حوزه اعتقادی است و دشمنان اسلام و انقلاب با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال خدشه‌دار کردن اصول و ارزش‌های ما هستند. مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس مساجد به عنوان کانون‌های جذب و بسیج توده‌های مردمی برای دفاع از کشور نقش بسیار ارزشمند و تعیین کننده داشتند.
مسعودی ادامه داد: امروز نیز برای خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی نیازمند جذب بیشتر جوانان به مساجد هستیم و تنها سنگر مساجد است که می‌تواند نسل‌ جوان را از توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب مصون نگاه دارد. این مسئول گفت: به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که در دوران دفاع مقدس به صورت نمادین در مقابل تمام مساجد سنگر احداث شده و از مناره‌ها و بلندگوها مارش نظامی پخش شود. وی در پایان اذعان داشت: این اقدام نمادین نشان می‌دهد که جنگ ما با دشمنان اسلام و انقلاب پایان نیافته و ملت ایران با اتکا به آموزه‌های دینی و حرکت در مسیر ولایت هر لحظه خود را آماده مقابله با تهاجم‌ گسترده غربی‌ها نگاه می‌دارند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود