9 اردیبهشت 1393
شماره خبر: 120892

وقوع تحولی بزرگ در عرصه رسانه با ولادت پایگاه خبری

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

وقوع تحولی بزرگ در عرصه رسانه با ولادت پایگاه خبری


مدیرمسئول دو روزنامه پیام سپیدار و پایگاه خبری سپیدار آنلاین،با حضور در تحریریه پایگاه خبری ضمن تبریک سالروز راه اندازی این رسانه، ایجاد تحولی بزرگ در حوزه رسانه در استان البرز را حاصل تلاش تیم مدیریتی و خبری مجموعه پایگاه خبری مدیریت شهری این کلانشهر برشمرد.
مهدی جعفری گفت: مدیریت خلاق و حضور کارکنان کارآمد و اثرگذار رمز موفقیت پایگاه خبری است که با حداقل هزینه، تاثیر حداکثر و نقشی بزرگ در سطح استان ایفا می کنند.
جعفری با بیان اینکه با تاملی بر عملکرد روابط عمومی های دیگر کلانشهرهای کشور، می توان پایگاه خبری را یکی از بهترین رسانه ها و مراجع اطلاع رسانی دانست، افزود: نوآوری، تکاپو و روزآمد بودن رویدادها و اخبار در این رسانه، از ارکان اصلی پایداری و نام آوری آن است.
دیدگاه حرفه ای عامل ارتقای جایگاه رسانه
مدیرمسئول دوروزنامه پیام سپیدار با اشاره به وجود دیدگاه حرفه ای به مقوله اطلاع رسانی و خبررسانی، تصریح کرد: این عوامل توانسته است پایگاه خبری مدیریت شهری کرج را به مرحله ای از پختگی و تکامل برساند که به عنوان مرجع و منبع بسیاری از رسانه های دیگر استان مورد استفاده قرار گیرد. وی از نکات قابل توجه در این رسانه را دور بودن از حواشی و ارائه عملکرد بدون پرداختن به هر گونه جناح بندی و جهت گیری برشمرد و ادامه داد: رعایت شاخص های خبری در این رسانه نشان از دیدگاه حرفه ای و تخصصی مدیران و خبرنگاران مجموعه دارد. جعفری، پایگاه خبری مدیریت شهری را نقطه تحولی در عرصه اطلاع رسانی استان البرز ارزیابی کرد و یادآور شد: امید است دیگر ادارات استانی و شهرستانی، با الگو قرار دادن روند پیشرفت و نحوه عملکرد این مجموعه در ارتقای جایگاه اطلاع رسانی بکوشند.
رعایت اصل شفافیت و امانت
این فعال رسانه ای البرز خاطرنشان کرد: رعایت اصل شفافیت و کاوشگری در امور شهری به دور از تملق گویی توانسته است به این

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود