10 اردیبهشت 1393
شماره خبر: 121013

اصلی ترین هدف پایگاه خبری آموزش شهروندی باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اصلی ترین هدف پایگاه خبری آموزش شهروندی باشد


سرپرست شبکه خبری البرز گفت: اصلی ترین هدف پایگاه خبری مدیریت شهری کرج آموزش شهروندی باشد.
بابک الحاقی ضمن تبریک به مناسبت ورود این پایگاه خبری به چهارمین سال فعالیت با اشاره به طول عمر کوتاه تاسیس و راه اندازی پایگاه خبری عنوان کرد: برغم این مدت کوتاه، پایگاه خبری مدیریت شهری در عرصه اطلاع رسانی درون سازمانی از این دستگاه خدمت رسان مردمی، موفق عمل کرده است. الحاقی با اشاره به نیاز شهرداری به داشتن رسانه ای تخصصی و پویاعنوان کرد: شهرداری بزرگترین دستگاه اجرایی شهر است که مسئولیت ها و تعهدات بسیار گسترده و وسیعی را بر عهده دارد و این مهم خود نیاز این دستگاه خدمات رسان مردمی به داشتن رسانه ای تخصصی را دو چندان می کند.
نمونه مشابه پایگاه خبری در سطح ادارات استان وجود ندارد
سرپرست شبکه خبری البرز در بخشی دیگر با ارزیابی مثبت از نحوه فعالیت پایگاه خبری مدیریت شهری کرج عنوان کرد: با توجه به فعالیت تخصصی و حجم گسترد اطلاع رسانی از طریق این رسانه درون سازمانی می توان به صراحت اذعان داشت، متاسفانه ادارات، سازمان ها و سایر نهادهای استان البرز فاقد نمونه مشابه پایگاه خبری مدیریت شهری در ساختار اداری خود هستند که این در نوع خود نقطه ضعفی برای آنها محسوب می شود. الحاقی اذعان داشت: پایگاه خبری شهرداری تنها رسانه ای است که در ادارات و سازمان های استان فعالیت کاملا حرفه ای و تخصصی دارد.
خبرنگاران رسانه پایگاه محصول جامعه خبری کرج هستند
وی با بیان اینکه خبرنگاران رسانه شهرداری محصول جامعه خبری کرج هستند، گفت: بی اغراق باید گفت، بخشی از نخبه های رسانه ای کرج و جامعه خبری این کلانشهر در پایگاه خبری متمرکز شده اند و خروجی اخبار تخصصی و کسب موفقیت های متعد از جمله برتری پایگاه خبری مدیریت شهری در جشنواره انتشارات روابط عمومی ها و منتخب

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود