20 خرداد 1393
شماره خبر: 123649

نخستین قطعه پازل فرهنگ در البرز چیده شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نخستین قطعه پازل فرهنگ در البرز چیده شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افتتاح نخستین نگارخانه استاندارد را گامی در جهت ایجاد یکی از زیرساخت های فرهنگی در این استان دانست.
حسینی کاشانی در آیین افتتاح نخستین نگارخانه استاندارد در استان البرز که با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون ویژه استاندار و فرماندار کرج،مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز و جمعی از مسئولان شهری در سالن استاد سیروس صابر برگزار شد، کمبود زیر ساخت های فرهنگی را یکی از خلاء ها دانست واظهار داشت: استان نوپای البرز از کمبود زیرساخت های فرهنگی رنج می برد و همین امرنیز ضرورت نگاه ویژه دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را می طلبد.
چینش نخستین قطعه پازل« فرهنگ» در البرز
وی در ادامه تحقق نخستین وعده خود در مراسم معارفه مورداشاره قرار داد و یادآور شد: شش ماه قبل به هنرمندان این استان قول دادم که در توسعه سرانه های فرهنگی، ایجاد زیر ساخت ها را در اولویت کاری قرار دهم، که افتتاح نخستین نگارخانه استاندارد اولین قدمی بود که در این حوزه برداشته شد.
اداره کل ارشاد البرز با «سند راهبردی» گام برمیدارد
کاشانی همچنین با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه محور است؛ افزود: درتمامی حوزه ها طرح و برنامه پایه ریزی شده و بر اساس آن اجرای امور در دستور کارقرار می گیرد. وی تدوین سند راهبردی را در حوزه فرهنگ و هنر ازجمله اقدامات انجام شده دانست و گفت: بر مبنای این سند برنامه ها اجرایی و عملیاتی می شود.
با تدبیر گام برمی داریم تا امید را در دل هابنشانیم
کاشانی در ادامه همچنین تحقق کلیه برنامه های ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی را مستلزم همراهی هنرمندان و اصحاب رسانه دانست و بااشاره قرار دادن سیاست های کلی دولت مبنی بر ایجاد امید در جامعه تصریح کرد: باتدبیر در حوزه فرهنگ و هنر گام برمی داریم تا امید را در دل های تک تک اهالی فرهنگ، هنر و رسانه بکاریم و این امر نیز جز با همراهی مردم و مسئولان محقق نخواهد بود. وی در ادامه گسترش تعامل با دستگاه های استان رارویکرد جدید دیگری در سرفصل کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد و گفت: درحال حاضر این اداره کل با تمامی دستگاه های استان تعاملات مثبت و خوبی دارد و همینامر نیز در پیشبرد امور و تحقق اهداف عالی نقش بسزایی داشته است.
تجلیل از 12 نفر از اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه به مناسبت روز جوان و افتتاح رسمی نگارخانه « سیروس قائم مقامی» از دیگر محورهای این آیین به شمار می رفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود