10 مهر 1391
شماره خبر: 12499

روابط عمومی ها سهم خود را از بخش خبری سیمای البرز مطالبه کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

روابط عمومی ها سهم خود را از بخش خبری سیمای البرز مطالبه کنند

سپیدار آنلاین: مدیر بخش اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز البرز بر لزوم خبرسازی مدیران روابط عمومی تاکید کرد و گفت: با راه اندازی بخش خبر سیمای البرز روابط عمومی ها سهم خود را از بخش خبری سیما مطالبه کنند.
مصطفی گودرزی در حاشیه برگزاری گردهمایی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز بر لزوم پرداختن به ارزشهای خبری در انعکاس وقایع و رویدادها تاکید کرد و اظهار داشت: در حال حاضر دو دیوار زمان و اطلاعات مردم را در انحصار خود قرار داده اند و این مطالبه به حقی است که شهروندان بخواهند که از اساسی و ضروری ترین اطلاعات مورد نیازشان در کمترین زمان مطلع شوند. وی راه اندازی بخش خبر سیمای البرز را اتفاق جدیدی در حوزه خبر و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی استان دانست و افزود: با راه اندازی بخش خبری سیما ادارات استان هر روز اخبار و اطلاعات دستگاه خود را با تعامل سازنده ای که از این پس شکل می گیرد دنبال خواهند کرد.
گودرزی در بخش دیگری بر ضرورت اقتضای جغرافیا و بوم منطقه در انتشار اخبار تاکید کرد و گفت: وجه تمایز ما با سایر بنگاه های خبری و رسانه های معاند در آن است که اطلاعات صحیح و موثق را در حداکثر زمان ممکن را از منبع دریافت و انعکاس دهیم. وی افزود: در دنیای امروز، اطلاعات به هر نحو ممکنی منتشر می شود آنچه تحت عنوان خبرنگار کوله پشتی و... از آن یاد می شود و هرکس می تواند وقایع و رویدادها را انتشار دهد اما هنر واقعی آن است که ما چگونه این اخبار را هنرمندانه و با توجه به شگردها و ارزش های خبری انتقال دهیم. مصطفی گودرزی با تاکید بر ضرورت سرعت خبر و بهبود فرایند اطلاع رسانی اخبار میان مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و بخش خبری سیما اظهار داشت: برای ما سرعت در اطلاع رسانی حایز اهمیت است و در حال حاضر نیز اطلاعات بسیاری در عرصه خبر به عنوان خوراک خبری وجود دارد که ما از آنها اطلاع نداریم. وی افزود: باراه اندازی بخش خبر و تعاملات بیشتر این خلاء نیز رفع خواهد شد. مدیر بخش اطلاعات و اخبار صداو سیمای مرکز البرز در بخش دیگری خطاب به مدیران روابط عمومی در دستگاه های اجرایی تاکید کرد: روابط عمومی ها سهم خود را از بخش خبری سیما مطالبه کنند و حتی با تهیه دوربین کوچکی می توانید با اطلاع رسانی حضور جدی داشته باشید و رویدادهای دستگاه مطبوع خود را انعکاس دهید. وی افزود: روابط عمومی های استان می توانند یک رابط خبری معرفی کنند و به لحظه اخبار خود را بر اساس ارزشهای خبری به بخش خبری سیما اطلاع رسانی کنند. گودرزی عنوان کرد : در این بین از شهروندان هم به عنوان خبرنگار استفاده خواهد شد تا اخبار محله و منطقه خود را پوشش دهند. وی در پایان راه اندازی بخش خبر را گام موثری در جهت بهبود فرایند خبر و اطلاع رسانی میان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و بخش خبری صداوسیمای البرز دانست.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود