11 مهر 1391
شماره خبر: 12539

پاسخ مستند به پرسش‌های جوانان درباره دفاع مقدس

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

پاسخ مستند به پرسش‌های جوانان درباره دفاع مقدس

سپیدار آنلاین: معاون تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز از اجرای طرحی برای پاسخ مستند به پرسش‌های نسل جوان درباره دفاع مقدس در این استان خبر داد.
داوود پوریان درباره فعالیت‌های این اداره طی هفته دفاع مقدس که به تازگی به پایان رسیده است، گفت: در این هفته تلاش‌های بسیار خوبی از سوی اداره حفظ آثار البرز انجام شد که تمام این برنامه‌ها با اولویت پاسخگویی به نسل جوان اجرا شد. وی تصریح کرد: اعتقاد ما این است که نسل جوان باید به طور کامل و صحیح در جریان رخدادهای دفاع مقدس قرار گرفته و با ارزش‌ها و اعتقادات رزمندگان سپاه اسلام آشنا باشد. معاون تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز تاکید کرد: این وظیفه بسیار مهمی است بر عهده ما قرار داشته و به فرموده رهبری معظم انقلاب اسلامی تلاش در این مسیر بسیار با ارزش و حساس و با اهمیت است. پوریان بیان داشت: در همین راستا در طول هفته دفاع مقدس امسال مجموعه تصاویر ناب و با ارزشی که کمتر دیده شده بود تحت عنوان چیستی و چرایی جنگ تهیه و توزیع شد که هدف اصلی از این پروژه پاسخگویی مستند به پرسش‌های نسل جوان درباره جنگ تحمیلی بود. وی ادامه داد: در این پروژه بیش از یک هزار مجموعه تصویری مستند و ارزشمند که کمتر دیده شده و یا برای نخستین‌بار به چاپ رسیده، تهیه و در استان البرز توزیع شد. این مسئول گفت: این تصاویر به صورتی آماده و مزین به رهنمودها و فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شده بود تا به پرسش‌های نسل جوان درباره چرایی جنگ، نقش مردم در دفاع مقدس، ارزش‌های رزمندگان و بالاخره ایثار و فداکاری آنها پاسخ گفته شود.
تبیین ارزش‌های دفاع مقدس نباید محدود به یک هفته خاص شود
معاون تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اینکه تلاش در این مسیر هرگز نباید محدود به یک هفته خاص شود، متذکر شد: باید در تمام ایام سال تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در اولویت کارهای ما به ویژه دستگاه‌های مرتبط و نهادهای متولی امور فرهنگی قرار گیرد. پوریان در پایان اعلام کرد:‌ به همین دلیل در تلاش هستیم تا بیش از یک هزار مجموعه تصویری که به صورت جداگانه در طول هفته دفاع مقدس در البرز تهیه و توزیع شد را به صورت متمرکز و در یک قالب تهیه و مجددا در استان و در میان مردم به ویژه جوانان باز توزیع کنیم.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود