22 آبان 1391
شماره خبر: 14872

دشمنان اسلام نمی‌خواهند جوانان مسلمان با مساجد انس داشته باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دشمنان اسلام نمی‌خواهند جوانان مسلمان با مساجد انس داشته باشند

سپیدار آنلاین: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان البرز گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نمی‌خواهند جوانان مسلمان با مساجد انس داشته و جذب مساجد شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیداکبر موسوی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و قبول این واقعیت از سوی غربی‌ها که پایه‌های فکری و مذهبی ملت ایران عامل اصلی پیروزی انقلاب آنها بوده است، تلاش بسیاری برای جدایی مردم از دین انجام دادند. وی تصریح کرد: به همین دلیل طی سال‌های اخیر به ویژه یک دهه گذشته شاهد اوجگیری تهاجم فرهنگی غربی‌ها علیه آرمان‌ها و باورهای اعتقادی ملت ایران بودیم. مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان البرز در پاسخ به این پرسش که برای خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب باید چه راهکارهایی اتخاذ شود؟ گفت: تهاجم فرهنگی یک محور اصلی دارد و آنهم جدایی میان مردم به ویژه جوانان با دین است. موسوی تاکید کرد: بنابراین برای خنثی‌سازی این توطئه باید برنامه‌هایی برای آگاه‌سازی نسل جوان و انس آنها با تعالیم الهی و مکتب رهایی بخش اسلام اجرایی شود. وی افزود: برای تحقق این مهم باید به صورتی برنامه‌ریزی کرد که نسل جوان بیش از گذشته جذب مساجد شوند و اتفاقا دشمنان توطئه بسیاری برای عدم حضور جوانان مسلمان در مساجد داشته‌اند.
فرصت مناسب محرم و صفر برای آگاه‌سازی جوانان
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان البرز با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: در این مدت ملت مسلمان ایران اسلامی با حضور در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا و هیئت‌ها اقدام به عزاداری می‌کنند. موسوی در پایان تاکید کرد: بنابراین این فرصت باید برای آگاه‌سازی نسل جوان به بهترین شکل استفاده شود و علمای دینی می‌توانند با حضور در هیئت‌ها و عزاداری‌ها، ضمن گفت‌وگو و رفع شبهات فکری جوانان، آنها از توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب بیش از گذشته آشنا کنند.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود