31 مرداد 1394
شماره خبر: 147684

دلجویی مدیرکل کتابخانه های استان از کارمند بازنشسته کتابخانه

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دلجویی مدیرکل کتابخانه های استان از کارمند بازنشسته کتابخانه


در یک دیدار صمیمی از مظفر غلامی کارمند بازنشسته دیدار و دلجویی و بر لزوم توجه به همکاران بازنشسته و پیگیری امورات مربوط به آنان تاکید کرد.
حجت الاسلام شمس الله فلاح در یک دیدار صمیمی از مظفر غلامی کارمند بازنشسته کتابخانه های نظرآباد دلجویی و بر لزوم توجه به همکاران بازنشسته و پیگیری امورات مربوط به آنان تاکید کرد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در این نشست صمیمی با حضور رییس اداره اداری و مالی اداره کل، فرزند این کارمند بازنشسته و تعدادی از همکاران ستادی در دفتر خود داشتند، با اشاره به لزوم تکریم بازنشستگان گفت: بالاترین سرمایه یک سازمان ، منابع انسانی و پرسنل آن سازمان است که عمری را برای رشد و بهبود سازمان خود صرف کرده اند و یادآوری و دلجویی همواره از آنان کمترین کاری است که می توان برای آنها انجام داد. حجت الاسلام شمس الله فلاح در ادامه افزود: نیروی انسانی بی تردید شریف ترین، مهم ترین و ارزشمند ترین عامل بین عوامل و منابع مختلف یک سازمان است. نقش نیروی انسانی در پیشبرد امور سازمان اهمیت بالایی دارد. نیروی انسانی متعهد با رفتار خود و اتخاذ تصمیمات صحیح و به موقع می تواند از بروز زیان های مادی جلوگیری و برای سازمان خلق ارزش و ثروت کند. مظفر غلامی کارمند بازنشسته کتابخانه های شهرستان نظرآباد در این دیدار گفت : چه روزها و چه لحظاتی را برای کتابخانه های شهرم صرف کرده ام و امروز که با کهولت سن که مواجه هستم ، دلم برای آن روزها تنگ شده است. بازنشستگی هم بخشی از عمر یک انسان است که باید طی شود ولی دوست دارم ارتباطم با مجموعه کتابخانه ها قطع نشود. هر چند سختی ها و کم توجهی هایی را نیز در طول مدت سالیان خدمتم دیدم ولی کتابخانه را دوست دارم. این کارمند بازنشسته گفت: به دلیل بیماری و کهولت سن حال چندان خوشی نداشتم اما با دیدار با شما عالم دینی که مسئول کتابخانه های استانمان هستید حالم خوب شد، امیدوارم بهتر از این هم بشود. در این دیدار صمیمی ، مدیرکل کتابخانه های عمومی با اهدای لوح تقدیر از زحمات چندین ساله مظفر غلامی تقدیر کرد. تصویری هم به رسم یابود با آرمین شریفی و مظفر غلامی جوانترین و مسن ترین کارمندان کتابخانه های استان با مدیرکل کتابخانه های عمومی گرفته شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود