22 آبان 1391
شماره خبر: 14845

ایجاد ایستگاه دائمی مطالعه کتاب در مترو و ترمینال استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ایجاد ایستگاه دائمی مطالعه کتاب در مترو و ترمینال استان البرز

سپیدار آنلاین: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز گفت: طرح دائمی ایجاد ایستگاه مطالعه کتاب در اماکن پر تردد مانند ترمینال، مترو در دست اجرا است و به زودی راه اندازی خواهد شد.
رمضانعلی محسنی در دیدار با امام جمعه کرج، با اشاره به اینکه اکثر کتابخانه های استان البرز به روز هستند، اظهار داشت: در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی حدود 3 هزار برنامه فرهنگی در کتابخانه های استان اجرا شده است. وی ادامه داد: امروز لغت کتاب نداریم دیگر در کتابخانه های استان وجود ندارد بلکه کتاب مورد نظر ثبت سفارش می شود که به این شیوه 10 هزار جلد کتاب گرفته ایم.
راه اندازی شبکه اجتماعی کتابخانه استان البرز
وی از راه اندازی شبکه اجتماعی کتابخانه در سطح استان البرز و کشور خبر داد و افزود: در سال گذشته در شاخص های کتابخانه، کتاب، تعداد اعضا و امانت کتاب و توسعه و ترویج کتابخوانی اداره کل برتر شناخته شدیم. وی تصریح کرد: طرح دائمی ایجاد ایستگاه مطالعه کتاب در دست اقدام و اجرا است که در اماکن پر تردد مانند ترمینال، مترو و... ایجاد و فعال شود که برای این طرح کتابدار داریم که شارژ و نگهداری این ایستگاه ها را بر عهده دارد. وی گفت: اگر از ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم از نرم کشوری می توانیم بسیار بالاتر برویم و رتبه برتری را نیز حفظ کنیم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود