9 آذر 1394
شماره خبر: 153834

وهابی‌ها و تکفیری‌ها با استکبار جهانی هم‌صدا شده‌اند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

وهابی‌ها و تکفیری‌ها با استکبار جهانی هم‌صدا شده‌اند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: تاریک‌ترین نقطه تاریخ امروز جهان هم‌صدایی وهابی‌ها و تکفیری‌ها با استکبار جهانی علیه امت اسلام است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس مسعودی اظهار داشت: طی چند دهه اخیر، کشورهای زورگوی غربی و استکبار جهانی به این نتیجه رسیدند که مهم‌ترین مانع در برابر اهداف زورگویانه و ظالمانه آنها، تفکر اسلامی است. وی تصریح کرد: به همین دلیل هر صدایی که از جهان اسلام برمی‌خواست را به شدت سرکوب می‌کردند و شاهد بودیم که قیام‌های امت اسلام در یک صد سال اخیر، با سرکوب و برخورد قهری مستکبران روبه‌رو بوده است. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: متاسفانه به دلیل عدم وحدت در جهان اسلام و حضور حاکمان دست‌نشانده غرب در ممالک اسلامی، بسیاری از این توطئه‌ها به نتیجه می‌رسید، تا اینکه ملت ایران به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی علیه اهداف ظالمانه غرب در منطقه قیام کرد. مسعودی گفت: انقلاب اسلامی و شیوه مدیریت امام خمینی (ره) و پس از ایشان مدیریت عالمانه رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، نور امیدی در دل‌های امت اسلام ایجاد کرد و شاهد هستیم که امروز جمهوری اسلامی ایران الگویی برای نهضت‌های اسلامی است.
وی بیان داشت: پس از این موفقیت بزرگ برای امت اسلام در سراسر جهان، غربی‌ها تهاجم فرهنگی و منحرف کردن ذهن جوانان اسلامی را در دستور کار قرار داده و موفق شدند که در درون ممالک اسلامی، گروه‌های منحرفی را تربیت کنند. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: تربیت طالبان و پس از آن گروهک‌های تکفیری و تروریستی مانند داعش و حمایت از وهابی‌ها از جمله توطئه‌هایی بود که علیه امت اسلام تدارک دیده شد. مسعودی گفت: اگر چه گروهک‌های تروریستی و وهابی‌ها به دروغ خود را مسلمان می‌دانند، اما هیچ درکی از اسلام و پیام راستین پیامبر رحمت و محبت حضرت محمد مصطفی (ع) و تعالیم دینی و قرآنی ندارند. وی ادامه داد: به همین دلیل است که می‌بینیم داعشی‌ها و وهابی‌ها و پیش از این طالبان با استکبار جهانی هم‌صدا شده و در مسیری حرکت می‌کنند که اهداف صهیونیست‌ها و مستکبران محقق می‌شود. مسعودی در پایان تاکید کرد: در شرایط امروز، نیاز است که بیش از هر زمان دیگری امت اسلام به ویژه مردم ولایی ایران اسلامی هوشیار بوده و با افزایش بصیرت خود، اجازه تحقق توطئه‌های دشمنان اسلام را ندهند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود