6 اسفند 1394
شماره خبر: 159390

تجمع بزرگ عزادارن فاطمی در استان البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تجمع بزرگ عزادارن فاطمی در استان البرز برگزار می‌شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تجمع بزرگ عزادارن فاطمی در البرز برگزار می‌شود، گفت: فضاسازی لازم با همکاری هیئت‌های مذهبی استان انجام شده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعباس مسعودی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم، اظهار داشت: به طور قطع روز هفتم اسفندماه شاهد حضور مردم کشور از جمله شهروندان البرزی در این حماسه سیاسی هستیم. وی با بیان اینکه اعزام مبلغان به مراکز جمعیتی در ایام انتخابات از جمله اقدامات مهم و موثر اداره کل تبلغات اسلامی البرز محسوب می‌شود، افزود: مبلغان در این ایام نسبت به بیان ویژگی‌های کاندید اصلح و مورد اعتماد تاکید فروانی داشتند و نسبت به ارتقا آگاهی مردم اقدام کردند. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه امید است روز هفتم اسفند همانند دیگر رخ‌دادهای مهم کشور شاهد حضور پر شور مردم پای صندوق‌های رای باشیم، خاطرنشان کرد: ایام انتخابات و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی امسال با ایام فاطمیه متقارن شده است.
وی با بیان اینکه در دهه نخست فاطمیه بیش از هزار مبلغ داخلی استان و 10 مبلغ ازخارج استان البرز در مرکز جمعیتی نظیر حسینه، مساجد، هیئت‌های مذهبی، برخی مدارس و شرکت‌ها حضوری فعال داشتند، اظهار داشت: کلیه برنامه‌های تبلیغی متناسب با ایام فاطمیه در دهه دوم و آستانه سال نو نیز انجام می‌پذیرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعودی با تاکید بر اینکه فضاسازی لازم با همکاری هیئت‌های مذهبی استان انجام شده است، تصریح کرد: دعوت از مبلغان برای حضور و سخنرانی در محافل عزاداری ایام فاطمیه از جمله برنامه‌های در دستور کار است. وی با اشاره به اینکه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اجتماع بزرگ عزادارن فاطمی در البرز برگزار می‌شود، یادآور شد: این مراسم به صورت متمرکز در میدان شهدای کرج برگزار می‌شود.




منبع: تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود