12 خرداد 1396
شماره خبر: 179059

شرکت 240 هزار دانش آموز البرزی در جشنواره فرهنگی - هنری کشوری

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

شرکت 240 هزار دانش آموز البرزی در جشنواره فرهنگی - هنری کشوری


رئیس اداره فرهنگی ،هنری اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: 240 هزار دانش آموز این استان در سی و پنجمین جشنواره فرهنگی - هنری دانش آموزی کشور شرکت کردند.
عباس زمانیان افزود: فرآیند این جشنواره از اواخر مهرماه سال تحصیلی 96-95 در مدارس البرز با هدف شکوفایی استعداد دانش آموزان در بخش های فرهنگی ،هنری و آشنایی با هنر اسلامی آعاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه یافت. وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در 4 مرحله آموزشگاهی ، منطقه ای ، استانی و کشوری ،اظهار کرد: در مرحله آموزشگاهی سی و پنجمین جشنواره فرهنگی ، هنری، 9 هزار و 200 اثر دانش آموزی در البرز برتر شناخته شد. وی بیان کرد: پس از ارزیابی آثار توسط داوران ،2 هزار نفر در رشته های مختلف به مسابقات استانی سی و پنجمین جشنواره فرهنگی - هنری راه پیدا کردند.
زمانیان گفت:سی و پنجمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزی در حوزه های داستان نویسی، شعر، مسابقه کتابخوانی، سرود همگانی، هنرهای تجسمی، تکنوازی،صنایع دستی،رسانه و فضای مجازی، سرود، مقاله پژوهشی،فیلم کوتاه، نقالی، نقد ادبی، نمایش صحنه ای، عروسکی و نمایشنامه خوانی برگزار شد. رئیس اداره فرهنگی ،هنری اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: مشارکت دانش آموزان در این جشنواره نسبت به سال گذشته رشد مناسبی داشته است. زمانیان تصریح کرد: نفرات و گروه های برتر این جشنواره، تابستان امسال در مرحله کشوری حضور می یابند. وی ادامه داد: در آئینی از دانش آموزانی که در این جشنواره در رشته های مختلف حائز رتبه برتر شده اند تجلیل می شود.البرز 440 هزار دانش آموز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود