23 مرداد 1396
شماره خبر: 182432

امضای تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و نیروی انتظامی فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

امضای تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش و نیروی انتظامی فردیس


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت: برای ارتقای سطح همکاری علمی ، آموزشی و پژوهشی تفاهم نامه ای فی مابین آموزش و پرورش و فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس منعقد و امضا شد.
فرشته فهمیده افزود: این تفاهم نامه به همت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردیس و برای رسیدن به اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و هنجارهای موجود در جامعه امضا شد.
وی ضمن تأکید بر ضرورت یادگیری اصول اولیه نظم و انضباط اجتماعی از دوره کودکی در مدارس ادامه داد: کارشناسان نیروی انتظامی بر اساس جدول زمانبندی در طول سال تحصیلی و همچنین در صورت امکان در ایام اوقات فراغت دانش آموزان، با حضور در جلسات مختلف و برپایی کارگاه های آموزشی و نمایشگاه ها در حوزه های پیشگیری از مواد مخدر، آسیب های اجتماعی، ناامنی های موجود در جامعه ، فضای مجازی و ... افزایش آگاهی دانش آموزان و خانواده های آنان، با آموزش و پرورش همکاری می کنند. وی با بیان اینکه بسیاری از معضلات جامعه ، نتیجه عدم آگاهی جوانان و خانواده های آنان می باشد، افزود: در سال گذشته کارشناسان نیروی انتظامی به منظور ارتقای سطح آگاهی خانواده ها در خصوص هنجارهای موجود در جامعه در 56جلسه انجمن اولیا و مربیان 64 جلسه آموزشی در مقطع ابتدایی و 134 در مقطع دبیرستان شهرستان فردیس شرکت کردند. فهمیده گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری نیروی انتظامی شهرستان فردیس ، گام مثبتی در جهت افزایش امنیت جامعه و سلامت نسل آینده ساز کشورمان برداریم. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردیس گفت: این تفاهم نامه در راستای آموزش انضباط اجتماعی و آسیب های مبتلا به جوانان و خانواده هاست که هر ساله بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش امضا می شود. سرهنگ ایوب احمدی اظهار داشت: به موجب این تفاهم نامه کارشناسان نیروی انتظامی در مدارس و در مقاطع مختلف آموزشی حضور یافته و ضمن ارائه آموزش های مختلف علی الخصوص در حوزه پیشگیری از مواد مخدر، با اولیا و مربیان تبادل نظر می کنند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود