10 مهر 1396
شماره خبر: 184659

تبلیغات اسلامی، نقش مهمی در هدایت و جهت دهی به هیئت های مذهبی دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تبلیغات اسلامی، نقش مهمی در هدایت و جهت دهی به هیئت های مذهبی دارد


حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:تبلیغات اسلامی، نقش مهمی در هدایت و جهت دهی به هیئت های مذهبی دارد.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،گفت:تبلیغات اسلامی، نقش مهمی در هدایت و جهت دهی به هیئت های مذهبی دارد. وی ادامه داد:در استان البرز حدود ۳۰۰۰ هیئت مذهبی شناسنامه دار در با همکاری تبلیغات اسلامی برنامه ها و مناسبت های مذهبی را در طول سال برگزار می‌کنند. حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،خاطر نشان کرد:این اداره کل هرساله قبل از ماه محرم با بر برپایی همایش ویژه هیئت های مذهبی اقدامات توجهی به منظور هدایت و جهت دهی به این هیئت ها برای برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام را انجام می دهند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، اعزام قاری به هیئت های مذهبی،اعزام بیش از ۷۵۰ مبلغ و مبلغه،سخنرانی به منظور تبیین واقعه کربلا و بیان اهداف قیام حضرت اباعبد الله الحسین علیه السلام،معرفی مداح به هیئت های مذهبی از مهمترین اقدامات تبلیغات اسلامی البرز در دهه اول و دوم محرم است. حجت‌الاسلام مسعودی،محرم را بهترین فرصت به منظور تبیین و تشریح آموزه ها و شعائر دینی برای آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان بر شمرد و گفت:اقدامات توجیهی توسط تبلیغات اسلامی به مظنور کیفیت بخشی به نحوه تبلغیات مبلغین اعزامی انجام شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود