10 اسفند 1401
شماره خبر: 281296

واحد‌های اقامتی البرز برای پذیرایی از گردشگران آماده می‌شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز از آماده سازی واحد‌های اقامتی البرز برای ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به مسافران خبر داد.
نشست هماهنگی و هم اندیشی مدیران واحدهای اقامتی با نمایندگان دستگاه‌های عضو کمیته تلفیقی نظارت و بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر استان البرز برگزار شد.
در این جلسه که به ریاست سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز برگزار شد، آماده‌سازی و تجهیز واحد‌های اقامتی برای میزبانی از گردشگران، مد نظر قرار گرفت.سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه گردشگری صنعتی فرابخشی است، حضور بخش خصوصی را در این عرصه بسیار مهم عنوان کرد. دارایی با تأکید بر اینکه موضوع امنیت باید در واحدهای پذیرایی بیش از پیش مد نظر قرار بگیرد، اظهار کرد: هدف این است که البرز را از استان معبر به مقصد گردشگری تبدیل کنیم و برای این موضوع باید تبلیغات و بازاریابی به صورت ویژه انجام شود.او با اشاره بر اصل ارج‌گذاری به گردشگران بر ارائه آموزش های لازم به کارکنان واحدهای اقامتی تأکید کرد. سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز از ارائه تسهیلات برای مراکز تحت پوشش اداره کل خبر داد، افزود: واحدهای اقامتی و پذیرایی باید مطابق درجه‌بندی خود خدمات ارائه بدهند و بر طبق نرخنامه و مجوز‌ها عمل کنند. دارایی ارائه خدمات مطلوب و مناسب به گردشگران را از اهداف مهم دانسته و تأکید کرد که تأسیسات گردشگری البرز همکاری‌های لازم را با ناظرین ستاد اجرایی خدمات سفر به عمل آورند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود