27 بهمن 1390
شماره خبر: 4979

البرز با 17 فرصت گردشگری در ترکیه حاضر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

البرز با 17 فرصت گردشگری در ترکیه حاضر شد

مدیرکل میراث فرهنگی البرز در نشست مدیران اقتصادی البرز در ترکیه گفت: استان البرز با 17 فرصت گردشگری برای سرمایه گذاری خارجی در این همایش حضور پیدا کرد.
محمدرضا پوینده که برای شرکت در نشست معرفی فرصتهای سرمایه گذاری البرز در ترکیه درشهر تکیرداغ ( tekirdag) است، اظهار داشت: کشور ترکیه در 20 سال گذشته رشد بسیاری در حوزه گردشگری داشته به گونه ای که جز 10 کشور برتر این بخش در دنیاست. وی ادامه داد: همین امر سبب شده است تا فرصت های سرمایه گذاری در بخش گردشگری پنل مخصوصی را به خود اختصاص دهد. پوینده بیان کرد: کشور ترکیه از جمله کشورهای تمدن ساز با ریشه های فرهنگی، طبیعی و تاریخی بسیاری است که قرابت بسیاری با ایران دارد و لذا این امر سبب شد تا در حوزه گردشگری فرصتهای زیادی داشته باشیم. مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز گفت: استان البرز با 17 فرصت گردشگری برای سرمایه گذاری خارجی در این همایش حضور پیدا کرده است که با توجه به مذاکراتی که صورت گرفته است، به نظر می رسد سرمایه گذاران ترک از این موقعیت استقبال زیادی کنند.
پوینده گفت: این 17 فرصت گردشگری همان مناطق گردشگری مورد تصویب سفر دولت به البرز است که با حضور سرمایه گذاران ترک رونق بیشتری خواهند یافت. وی در بخش دیگری از این گفتگو ادامه داد: در همایش فرصتهای سرمایه گذاری استان البرز در کشور ترکیه، فرصتهای سرمایه گذاری استان البرز در بخشهای مختلف تجاری، گردشگری، صنعتی و ... در استان استانبول ترکیه برگزار شده است. وی همچنین به دیدارهایی که استاندار البرز با استاندار استانبول داشت اشاره کرد و افزود: در این نشستها مقرر شد تا هیئت بلندپایه ای از سوی ترکیه و استانبول به استان البرز سفر کنند و چنین همایشی در البرز برگزار شود. این نشست تا فردا ادامه دارد اما برقراری ارتباط با سایر مدیران البرزی و گرفتن اخبار این همایش مهم به سختی امکان پذیر است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود