6 خرداد 1391
شماره خبر: 7366

طرح‌های تبلیغاتی با مجوز ارشاد اکران خواهد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

طرح‌های تبلیغاتی با مجوز ارشاد اکران خواهد شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت: شهرداری باید با رعایت کلیه ضوابط و مقررات در بخش اکران تبلیغات شهری پیش رود و هیچ طرحی را بدون مجوزی ارشاد در شهر نصب و اکران نکند.
سیده زهرا حسینی در نشست مشترکی با سازمان زیباسازی شهرداری کلانشهر کرج اظهار داشت: تبلیغات نقش اساسی و مستقیمی بر فرهنگ عمومی جامعه دارد لذا باید نظارت دقیق و اساسی بر تبلیغات انجام شود. وی یکی دیگر از تأثیرگذارترین اثرات تبلیغات را بر سیمای شهر عنوان کرد و افزود: تبلیغات محیطی تأثیرات مهمی را بر سیمای شهر گذاشته و می‌تواند در ناهمگون کردن چهره شهر اثر بگذارد. این مسئول ادامه داد: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده ارشاد کرج آمادگی دارد تا این تبلیغات را ساماندهی و در زیباسازی شهر با شهرداری همکاری نماید. حسینی اظهار داشت: در این راستا شهرداری نیز باید با رعایت کلیه ضوابط و مقررات در بخش اکران تبلیغات شهری پیش رود و هیچ طرحی را بدون مجوزی ارشاد در شهر نصب و اکران نکند.
بررسی اکران‌های تبلیغاتی در کرج
در ادامه این نشست مدیرعامل زیباسازی شهرداری کرج طی سخنانی بر بررسی اکران‌های تبلیغاتی در کرج تأکید کرد و گفت: اکران‌های تبلیغاتی که دارای مجوز ارشاد نیستند، باید بررسی شوند. حسین صدرایی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده فعالیت سازه‌های تبلیغاتی نیز باید بررسی شده و از فعالیت این‌گونه سازه‌ها که مجوز ارشاد ندارند جلوگیری به عمل خواهد آمد. وی در ادامه سخنان خود از جمع‌آوری تبلیغاتی که مخالف سیاست‌های کلی اداره ارشاد و شهرداری هستند خبر داد و افزود: دستور دادستان برای اجرای این مهم ضروری محسوب می‌شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود