26 شهریور 1391
شماره خبر: 11638

پیشگیری از ادامه اکران 37 تابلو تبلیغاتی در سطح شهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیشگیری از ادامه اکران 37 تابلو تبلیغاتی در سطح شهر

سپیدار آنلاین: معاون فني و اجرايي سازمان زيباسازي شهرداري عنوان کرد: به علت پایان یافتن مدت زمان اکران، از ادامه تبلیغات 37 تابلو در سطح شهر جلوگیری شد.
پیمان بضاعتی پور افزود: اکران تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر بر مبنای مولفه های مختلفی انجام می شود که زمان قرارداد و مدت زمان تعیین شده نمونه ای از آن است. وی در ادامه با تاکید بر اجرای مطلوب و ایده آل طرح های زیباسازی، اظهارداشت: بر این اساس نیاز است تابلوهای تبلیغاتی به طور مستمر توسط سازمان زیباسازی رصد شوند. این مسئول بیان کرد: هدف از نظارت و بازدید های مستمر تابلو های تبلیغاتی، ارتقاء کیفی تبلیغات و ایجاد تنوع مطلوب است. بضاعتی پور با بیان اینکه، اجرای طرح های زیباسازی باید توام با توجیه اقتصادی باشد، اظهارداشت: انجام تبلیغات شهری توسط سازمان زیباسازی از جمله راهکار های رسیدن به درآمدهای پایدار شهری است که مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهر بر تحقق آن تاکید دارد. وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ها و سیاست های تدوین شده سازمان زیباسازی، اکران تبلیغات بر فضاهای تبلیغاتی شهرداری مستلزم پیروی از قوانین و رعایت استاندارهای مشخص است.
ساماندهی محیط های بصری شهر
معاون فني و اجرايي سازمان زيباسازي شهرداري، ساماندهی محیط های بصری شهر را مهم ارزیابی کرد و افزود: انجام این مهم از اولویت های سازمان زیباسازی است. بضاعتی پور اظهارداشت: در راستاي زيباسازي چهره شهر، به همت اين حوزه طي ماه هاي مختلف سال، تابلوهاي تبليغاتي و محيطي كلانشهر كرج پاكسازي و ساماندهي مي شوند. بضاعتی پور عنوان کرد: تبلیغات شهری علاوه بر داشتن توجیه اقتصادی باید منطبق با فرهنگ شهر و جامعه شهروندی اجرایی شود.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود