2 مهر 1391
شماره خبر: 12038

اکران تابلوهای تبلیغاتی دو شرکت تبلیغات محیطی متوقف شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 اکران تابلوهای تبلیغاتی دو شرکت تبلیغات محیطی متوقف شد

سپیدار آنلاین: مدیر حقوقی سازمان زیباسازی شهرداری کرج از توقف اکران تابلو های تبلیغات محیطی دو شرکت تبلیغاتی در کرج خبر داد.
علی اصغر علافی با اعلام این خبر افزود: حکم توقف اکران تابلوهای تبلیغاتی این دو شرکت به دلیل نداشتن مجوز تبلیغات صادر شد. وی اظهارداشت: این اقدام با دستور حکم قضایی شعبه 6 دادگاه حقوقی دادگستری شهرستان کرج صورت گرفت. علافی خاطرنشان کرد: اکران تابلوهای تبلیغاتی این دو شرکت تبلیغاتی تا تعیین تکیلف نهایی متوقف است.
ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی نیاز بصری شهر است
مدیر حقوقی سازمان زیباسازی شهرداری کرج، حساسیت این سازمان در اکران تبلیغات اصولی و منطبق با سیاست های تدوین شده سازمان زیباسازی را یادآور شد و عنوان کرد: ارائه محیطی مناسب برای اکران تبلیغات از اولویت هایی است که به جد مد نظر کارشناسان تبلیغات سازمان قرار دارد. علافی با بیان اینکه، از زمان تاسیس سازمان زیباسازی تا کنون استانداردهای مطلوبی برای انجام تبلیغات سطح شهر تدوین شده است، تصریح کرد: دریافت مجوز برای شرکت های تبلیغاتی از مهمترین مفاد آیین نامه اجرایی سازمان است. وی خاطرنشان کرد: ارائه مجوز به شرکت های تبلیغاتی با هدف ساماندهی فعالیت شرکت ها همچنین نظارت بر عملکرد و شیوه تبلیغات محیطی اکران شده انجام می شود. این مسئول اظهارداشت: اخذ مجوز به منزله بلامانع بودن فعالیت شرکت های تبلیغات محیطی می باشد و فعالیت این شرکت ها بدون اخذ این مجوز غیر قانونی است. علافی گفت: پروژه های زیباسازی باید بگونه ای کارشناسی و طراحی شوند که رعایت استانداردها و الگوهای زیباسازی در آنها مشهود و ملموس باشد. وی با بیان اینکه، سازمان و عوامل اجرایی آن با قدرت مقابل تخلفات تبلیغات محیطی ظاهر شوند، تصریح کرد: تنها با رعایت استانداردهای قانونی می توان از طریق برنامه ها و سیاست های اجرایی سازمان به نقطه مطلوب در ساماندهی چهره شهر رسيد. علافي با تاکید بر ضرورت يکپارچه سازي و اشتراک مداري در ساختار زيباسازي از اين مهم به عنوان مهمترین ابزراهای ایجاد بسترهاي مناسب به منظور ايجاد ساختارهاي زيباسازي شهري یاد کرد و بر مدیریت این موضوع از سوی سازمان زیباسازی تاکید کرد.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود