23 خرداد 1391
شماره خبر: 7834

بوستان های شهر تابستان امسال نظاره گر برنامه های متنوع فرهنگی وهنری خواهند بود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بوستان های شهر تابستان امسال نظاره گر برنامه های متنوع فرهنگی وهنری خواهند بود

سپیدار آنلاین: سرپرست شهرستان کرج ضمن اشاره به برنامه های کتنوع فرهنگی وهنری در بوستان های شهرگفت: تابستان امسال، فضای شهر با برنامه های فرهنگی متفاوت تر از گذشته خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی البرز، سیده زهرا حسینی درباره برنامه های تابستانه در سطح شهر، اظهارداشت: با موافقت شورای تامین در تابستان امسال برنامه های متعدد فرهنگی و هنری با همکاری شهرداری و سازمان پارک ها اجرا خواهد شد و تابستانی متفاوت را برای شهروندان رقم خواهد زد.
اجرای سیرک در پارک نبوت
حسینی گفت: یکی از این برنامه های فرهنگی اجرای برنامه شاد ومفرح سیرک در پارک نبوت است.
برپایی بازارچه هنر
سرپرست اداره ارشاد شهرستان کرج در ادامه برپایی بازارچه هنر مخصوص هنرمندان را از جمله دیگر برنامه های فرهنگی وهنری برشمرد و افزود: از آنجا که یکی از مهمترین دغدغه های هنرمندان مکانی برای عرضه تولیدات هنری بوده است، با موافقت های خوب میان شهرداری و سازمان میادین، ایجاد بازارچه هایی را برای به عرضه آثار هنرمندان در بوستان ها در نظر قرار گرفته ایم تا بخشی از درخواست هنرمندان از این طریق تامین گردد. وی ادامه داد: شعبه ای از این بازارچه هنر به صورت ویژه نیز در مهرشهر کرج دایر می شود. حسینی درباره زمان برگزاری برنامه ها در شهر نیزعنوان کرد: این برنامه ها مختص به سه ماهه تابستان است و اطلاع رسانی های جامعی از طریق پوستر و نصب بنرهای درون شهری صورت می پذیرد تا شهروندان علاوه بر استفاده از فضای مطلوب پارک ها در روزهای تابستانی ، از برنامه های ویژه ای که با مشارکت شهرداری کرج و سازمان پارک ها تدارک دیده شده بهره مند شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود