11 تیر 1391
شماره خبر: 8470

افتتاحیه بارانی آبنمای موزیکال/استقبال چشمگیر مردم از جشن‌های فرهنگی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

افتتاحیه بارانی آبنمای موزیکال/استقبال چشمگیر مردم از جشن‌های فرهنگی

افتتاحیه آبنمای موزیکال بوستان جهان و جشن ولادت اسوه جهانی در کرج در حالی برگزار شد که باران شدید تابستانی جمعیت بالغ بر هزار و 500 نفر حاضر در جشن را غافلگیر کرد.
آبنمای موزیکال بوستان جهان و جشن ولادت اسوه جوانی در شب میلاد حضرت علی اکبر(ع) در کرج در حالی با حضور بیش از هزارو 500 نفر از مردم برگزار شد که بخش جشن این مراسم به دلیل بارش شدید باران به روز دیگری موکول شد. اما آبنمای موزیکال این بوستان با بارش آسمان بارید و با سرود و شادی مردم حاضر و آتش بازی همراه شد. استقبال پر شور مردم حتی در هوای بارانی که حاضر به ترک مراسم نبودند برای همه قابل توجه بود. این مهم بی شک نشان از نیاز کرج با جمعیت فراوان و امکانات محدود به برگزاری برنامه های فرهنگی به ویژه در اعیاد و مناسبت هاست. برنامه هایی که حتی تجربه برگزاری بارانی آنها نشان داد مردم علاقمند به برنامه های شاد فرهنگی با حضور چهره های نام آشنا هستند.
همکاری اداره ارشاد شهرستان کرج و حضور همکاران این اداره در جشن و تلاش برای ایجاد نظم در مراسم ساعت ها قبل از برگزاری مشهود بود. در این برنامه که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج، سازمان پارک ها و فضای سبز و شهرداری منطقه 9 کرج تدارک دیده شده بود از هنرمندان نام آشنای صدا و سیما و هنرمندان کرجی برای اجرای برنامه شب میلاد دعوت شده بود که در میان آنها مردم به دور فاطمه آل عباس گوینده و مجری رادیو و تلویزیون، فولادی خواننده، عذرا وکیلی و گروه سازنده برنامه پرمخاطب و قدیمی سلام کوچولو، گروه بنام ورزش باستانی و ... حلقه زده بودند. شهردار، رئیس سازمان پارک ها و فضای سبز، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار، معاونان شهردار، شهردار منطقه 9، اعضای شورای شهر و برخی مدیران فرهنگی شهر نیز از اعضای حاضر در جشن بودند که با شروع باران نیز مراسم را ترک نکردند و هم نوا با مردم به تماشای باران تابستانی نشستند و در حالی که به طور کامل خیس شده بودند از حضور گرم و غیر قابل پیش بینی مردم در این جشن قدردانی کردند. گفته می شود به زودی جشن هایی بزرگ با حضور هنرمندان به نام با همکاری دستگاه های فوق در بوستان های شهر برگزار خواهد شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود