17 مرداد 1391
شماره خبر: 9932

طراحی تمام برنامه‌ها بر اساس آموزه‌های قرآنی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

طراحی تمام برنامه‌ها بر اساس آموزه‌های قرآنی

سپیدار آنلاین: امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: در نظامی که بر اساس اصول دینی و قوانین اسلامی شکل گرفته و عمل می‌کند، تمام طرح‌ها و برنامه‌ها باید بر اساس آموزه‌های قرآنی تدوین و اجرا شود.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر وثوقی اظهار داشت: در این دنیا هیچ امری بدون برنامه مشخص و منظم به پیش نمی‌رود و ساده‌لوحانه است که تصور کنیم، افتادن حتی یک برگ خشک از درختان بدون برنامه انجام می‌شود. وی تصریح کرد: بنابراین در جهانی که بر این محور منظم و منسجم حرکت می‌کند، انسان‌ها نیازمند راهنمایی برای رسیدن به تعالی و سعادت هستند که این راهنما کتاب دینی مسلمانان یعنی کلام‌الله مجید است. خطیب جمعه شهرستان نظرآباد تاکید کرد: به طور قطع اگر بشریت به دنبال یافتن راه صحیح است، نمی‌تواند هیچ راهنمایی به غیر از کلام‌الله مجید بیابد. وثوقی با اشاره به اصول و آمارهای انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در سال 57 با هدایت و رهبری مرجعیت معظم شیعه برای استقرار احکام و حدود اسلامی علیه رژیم طاغوت قیام کردند و خواسته اصلی آنها استقرار نظامی دینی بوده و هست.
وی تاکید کرد: بنابراین مدیران و مسئولان ارشد نظام باید تمام برنامه‌ها و اهداف خود را بر اساس آموزه‌ها و تعالیم قرآنی تنظیم کنند و برنامه‌هایی را اجرایی کنند که بر این اساس از ابتدا طراحی و تنظیم شده است.
قرآن تنها برای ماه مبارک رمضان نیست
خطیب جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به برگزاری مراسم‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان اذعان داشت: این برنامه‌ها و مراسم‌ها بسیار خوب و ارزشمند است، اما نباید تنها در این ماه به کلام‌الله مجید توجه کنیم. وثوقی در پایان تاکید کرد: در جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القرآی جهان، لازم است که همه امور بر اساس قرآن باشد و راه نجات و سعادت ملت ایران و پرچم‌داری عدالت در جهان تنها از با این رویکرد محقق می‌شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود