20 خرداد 1393
شماره خبر: 123644

کم تحرکی سایپا در فصل نقل وانتقالات

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

کم تحرکی سایپا در فصل نقل وانتقالات


تمرینات تیم فوتبال سایپای البرز در حالی با هدایت مجید جلالی آغاز شده است که همانند سال های گذشته باز هم روند کند در جذب بازیکنان در فصل نقل و انتقالات مشاهده می شود.
تمرینات تیم فوتبال سایپای البرز با هدایت مجید جلالی آغاز شده است و این تیم در این فصل با هدایت این مربی پا به مسابقات لیگ برتر خواهد گذاشت. این حضور جلالی بر روی نیمکت ساییای البرز در شرایطی رقم خورده که این مربی در فصل گذشته با هدایت تراکتورسازی تبریز نتوانست نتایج خوبی کسب کند و در هفته های پایانی از سمت خود برکنار شد و تونی اولویرا هدایت قرمز پوشان تبریز را بر عهده گرفت. از دیگر سو انگین فیرات مربی قبل این باشگاه که با قرار دادی سه ساله درفصل گذشته به سایپا پیوست و در همان ابتدا قول قهرمانی را در پایان فصل سوم حضورش داد ولی پس از پایان فصل این مربی با انتقاد شدید از مدیران سایپا این تیم را ترک کرد و به آلمان رفت. مجید جلالی از جمله مربیان موفق لیگ برتر بوده است و کاملا از شرایط حاکم بر فوتبال ایران با خبر است ولی آیا این مربی می تواند سایپا را از شرایط چند سال اخیر خود دور کند؟سایپا در این چند سال اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و رتبه های نا امید کننده این تیم باعث شده هواداران البرزی از این تیم مایوس شوند. در این چند سال مربیان زیادی به سایپا آمدند و جلالی باید بداند که تکرار نتایج گذشته هیچ فایده ای ندارد.
هنوزخبری از جذب بازیکنان بومی نیست
فصل نقل وانتقالات لیگ برتر فوتبال ایران در جریان است و باشگاه ها در پی جذب بازیکنان مورد نظر خود هستند. تیم فوتبال سایپای البرز که در چند سال گذشته ناکام بوده است تا به امروز نتوانسته بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند و البته به نظر می رسد مسئولان این باشگاه هنوز به طور جدی با بازیکنان مورد نظر خود مذاکره نکرده اند و حتی گفته می شود چند مهره با ارزش این تیم قصد ترک سایپا را دارند. کی از مشکلات عدیده تیم فوتبال سایپا در چند سال اخیرناهماهنگ بودن تیم در بعضی از خطوط بود که یکی از دلایل آن عملکرد ضعیف در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان درگذشته بوده است. استقبال کم رنگ هواداران سایپا از دیدار های خانگی این تیم هم نشان می دهد مردم استان البرز نسبت به این تیم دلسرد شده اند و دیگر میلی برای حضور در ورزشگاه انقلاب را ندارند. در سوی دیگر مسئولان سایپا نیز علاقه چندانی برای جذب بازیکنان بومی استان نشان نداده اند ودر شرایطی که در استان البرز بازیکنان جویای نامی حضور دارند و می توانند به نماینده فوتبال استان البرز در لیگ برتر کمک کننداز نام آنها به راحتی می گذرند
حال با این شرایط باید دید آیا سایپای البرز باز هم قصد دارد روند خسته کننده فصل های گذشته را بار دیگر تکرار کندویا با تفکرات مجید جلالی وتاکیدات او تغییری در روند این باشگاه در این سالها ایجاد می شود
عدم استفاده از بازیکنان بومی به ضرر سایپا است
محمد ربیعی از کارشناسان فوتبال در خصوص شرایط حال حاضر سایپا اظهار داشت:فکر می کنم با توجه به شرایط گذشته حضور مجید جلالی در کنار باشگاه سایپا می تواند مفید باشد وی ادامه داد:مجید جلالی به خاطر حواشی زیاد در تیم تراکتورسازی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد ولی سکوت باشگاه سایپا به او کمک خواهد کرد تا روش تاکنیک خود را در این تیم اجرا کند ربیعی در ادامه گفت: باید به مجید جلالی فرصت داد و با توجه به تجربه بالای این مربی سایپا می تواند به هدف خود در این فصل برسد کارشناس فوتبال کشورمان در پایان گفت: فصل نقل و انتقالات برای هر تیمی مهم است ولی سایپا نتوانسته بازیکنان خوب و موثری را جذب کند و متاسفانه از بازیکنان بومی استان هم استفاده نمی کند که این به ضرر این باشگاه است مردم استان البرز هنوز این تیم را برای شهر خود نمی دانند و سایپا می تواند با جذب چند بازیکن خوب البرزی هواداران را به استادیوم انقلاب بکشانند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود