31 مرداد 1391
شماره خبر: 10456

رصد مشکلات مردمی عامل ارتقاء خدمت رسانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

رصد مشکلات مردمی عامل ارتقاء خدمت رسانی

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج گفت: رصد مشکلات مردمی و پاسخگویی به نیاز آنها در خصوص نحوه دریافت خدمات حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسیرانی موجب ارتقاء سطح خدمات رسانی می شود.
کریم افشار با بیان این مطلب افزود: دریافت اعتراض های شهروندان که در قالب شکایات مردمی به سازمان منتقل می شود، نقش بسزایی در شناسایی مشکلات ایفا می کند. وی ادامه داد: دریافت شکایات مردمی همچنین امکان رسیدن به راهکارهای رفع مشکلات مردمی را مهیا می کند. این مسئول در ادامه بیان کرد: به منظور پیگیری مشکلات مردمی و پاسخگویی مناسب به مشکلات آنها در مواجه با نحوه سرویس دهی ناوگان حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسیرانی، واحدی با عنوان " واحد رسیدگی به شکایات مردمی " در این سازمان فعال شده است. افشار تاکید کرد: پیگیری مطالبات مردمی از اولویت های مهم سازمان تاکسیرانی است که به جد نیز از سوی مسئولان ذیربط در این سازمان دنبال می شود. وی با بیان اینکه، سازمان تاکسیرانی به واسطه نوع خدمات رسانی در سطح شهر بیشترین ارتباط را با مردم دارد، عنوان کرد: این مهم توجه به انتقادها و نظرات شهروندان را از سوی این سازمان دو چندان می کند.
رسیدگی به 485 شکایت مردمی
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری در ادامه از رسیدگی به 485 مورد شکایت مردمی طی سال گذشته خبرداد. افشار عنوان کرد: رسیدگی به شکایات مردمی در واحد رسیدگی به شکایات سازمان و توسط کارشناسان بررسی شد. وی با تاکید بر رفع مشکلات مردم و ارائه خدمات بهینه به شهروندان اظهارداشت: حمل و نقل عمومی از نیازهای مهمی مردم است که باید به بهترین نحو ممکن در اختیار آنها قرار گیرد. این مسئول اظهارداشت: مهمترین هدف سازمان جلب رضایت مردمی است که این مهم نیز با آگاهی از مشکلات و رفع آنها مهیا می شود.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود