2 مرداد 1391
شماره خبر: 9291

ضرورت ارتقاء سطح دانش و آگاهی پرسنل و رانندگان تاکسی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت ارتقاء سطح دانش و آگاهی پرسنل و رانندگان تاکسی

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرج بر ضرورت ارتقاء سطح دانش و آگاهی پرسنل و رانندگان تاکسی با توجه به حجم بالای مراجعات مردمی این سازمان تاکید کرد.
کریم افشار با بیان این مطلب افزود: بر این اساس سازمان تاکسیرانی کرج نسبت به برگزاری 46 جلسه آموزشی در قالب کارگاه های آموزشی برای متقاضیان دریافت پروانه تاکسیرانی طی سال گذشته اقدام کرده است که طی آن دو هزار و 300 نفر از متقاضیان اخذ پروانه تاکسیرانی، آموزش های مرتبط با موضوعات مختلف را گذراندند.
وی با بیان اینکه، آموزش باید اساس و بنیاد همه اقدامات سازمانی باشد، عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آموزش در سطوح مختلف سازمان همچنین تاکید مدیریت شهری برای انجام این مهم، تاکسیرانی برنامه های مهمی را در راستای این امر در دستور کاری سازمان قرار داده است. نائب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری با بیان اینکه، در سال جاری نیز آموزش در راس برنامه این سازمان قرار دارد، ارائه آموزش های ضمن خدمت به تاکسیرانان نیز از برنامه های مهم و اولویت دار سازمان تاکسیرانی است. افشار با اشاره به ارائه آموزش ضمن خدمت رانندگان تاکسی در سطح وسیعی بین رانندگان تاکسی اظهارداشت: این نوع آموزش ها که باهماهنگی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور بصورت یکنواخت به رانندگان تاکسی در سراسر کشور ارائه می شود، از جمله آموزش های در نظر گرفته شده برای ارتقاء سطح آگاهی پرسنل و رانندگان است.
ضرورت اتخاذ روشهای مناسب برای نظم بخشیدن به سیستم تاکسیرانی
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرج بر ضرورت اتخاذ روش های مناسب برای نظم بخشیدن به سیستم تاکسیرانی تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم از رویکردهای مهم سازمان است که با جدیت نیز پیگیری می شود. افشار، سازمان تاکسیرانی را در خصوص تدوین برنامه های کارآمد مدیریتی مثبت ارزیابی کرد و افزود: در نتیجه طرح های تدوین شده سازمان تاکسیرانی اقدامات موثری را در راستای خدمات رسانی بهینه در حوزه حمل و نقل عمومی به انجام رسانده است. وی عنوان کرد: جذب کامل سهمیه توسعه ناوگان تاکسیرانی از موفقیت هایی است که در اثر اتخاذ روش های مدیریتی مناسب محقق شده است. این مسئول اظهارداشت: ساماندهی فعالیت های سازمان تاکسیرانی کرج در بخش های مختلف امری مهم است که انجام آن نیاز به اتخاذ تصمیمات کارآمد دارد. افشار ادامه داد: استفاده و بکارگیری امکانات در جهت تامین درآمد سازمان از محل ردیف های پیش بینی شده از مسائلی است که با اخذ و بکارگیری سیاست ها و تصمیمات کارآمد مدیریتی در سازمان تاکسیرانی محقق شده است. وی ادامه داد: بررسی، کارشناسی و محاسبه نرخ کرایه های تاکسی هچنین حمل و نقل مسافر دورن شهری نیز از دیگر اقداماتی است که سازمان با رویکرد کارشناسی به آن می پردازد.




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود