18 تیر 1391
شماره خبر: 8657

اهتمام تاکسیرانی کرج برای پيشرو بودن اجرای طرح های حمل و نقل دورن شهری

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اهتمام تاکسیرانی کرج برای پيشرو بودن اجرای طرح های حمل و نقل دورن شهری

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج تاکید کرد: تاکید واهتمام سازمان تاکسیرانی کرج بر پیشرو بودن اجرای طرح های مختلف حمل و نقل دورن شهری عمومی با محوریت تاکسی معطوف شده است.
کریم افشار با بیان این مطلب گفت: رسیدن به اهداف کلان در سیستم حمل و نقل عمومی با محوریت مسافرت های دورن شهری با وسیله نقليه تاکسی از مهمترین اولویت هایی است که به طور ویژه مد نظر سازمان می باشد. وی در ادامه با اشاره به جوان بودن ناوگان سازمان تاکسیرانی کرج، اظهارداشت: بر اساس آمارهای موجود عمر متوسط ناوگان تاکسیرانی کرج زیر چهارسال می باشد که این مهم نیز حاکی از پیشرو بودن سازمان در اجرای طرح های تعریف شده سازمانی است. این مسئول با تاکید بر اجرای طرح ها و پروژه های مرتبط با توسعه حمل و نقل عمومی بیان کرد: تحقق این مهم نقش بسزایی در رسیدن به استانداردهای منطقی و معقول در این عرصه ایفا می کند. نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری، افزایش سطح خدمات دهی حوزه حمل و نقل عمومی شهری را مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه، سازمان تاکسیرانی با توجه به تقاضای بالای شهروندان می تواند در فراهم آوردن زمینه های مساعد خدمات رسانی موثر باشد، افزود: زندگی شهرنشینی ناگزیر از بهره مندی از خدمات حمل و نقل عمومی است. افشار ادامه داد: این مهم ضرورت افزایش سطح خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل عمومی را در سطح شهر دو چندان می کند.
کاهش اتلاف وقت و انرژی با وسایل حمل ونقل عمومی
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی کرج درتشریح مزایای استفاده از حمل و نقل عمومی در سطح شهر، کاهش اتلاف وقت و انرژی را از مهمترین مزایای وسایل حمل و نقل عمومی برشمرد. افشار، کاهش آلودگی هوا و محیط زیست را از دیگر فواید سیستم بهره گیری از حمل ونقل عمومی دانست و بیان کرد: تحقق این مهم از نیازهای به حق شهروندان است. وی، ظرفیت جابجائی مسافر در ناوگان های حمل و نقل عمومی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: خصوصیات وسیله عمومی از نظر سازه به گونه ای است که می تواند با زیرساخت های ترافیکی تناسب ایجاد کند.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود