4 شهریور 1391
شماره خبر: 10638

ایجاد خبرگزاری شهری ایران به توسعه کلان شهرها در مسیر صحیح کمک می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ایجاد خبرگزاری شهری ایران به توسعه کلان شهرها در مسیر صحیح کمک می کند

سپیدار آنلاین: مشاور رسانه ای شهردار کرج گفت: امروزه در حوزه مدیریت شهری لزوم ایجاد خبرگزاری شهری محسوس است و از این رو به نظر می رسد در صورت تحقق این مهم توسعه کلان شهری در مسیر صحیح خود قرار گیرد.
احمد خیری در حاشیه برگزاری نشست تخصصی مدیران وب سایتهای کلانشهرها با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی شفاف و لحظه ای اظهارداشت: در حال حاضر بازتاب رویدادها و اطلاع رسانی کلان در حوزه شهرداری ها مهمترین مسئولیت درگاه های الکترونیکی می باشد که از این حیث نیازمند نگاه ویژه است. وی تقویت همکاری های بین دستگاهی به منظور اطلاع رسانی دقیق را یادآور شد و گفت: با توجه به این مهم ضروری است تا با تقویت تعاملات بین سازمانی در شهرداری ها بستر اطلاع رسانی به هنگام مهیا شود. وی در ادامه راه اندازی خبرگزاری شهری در کشور را یکی از راهکارهای رسیدن به توسعه کلان شهری دانست و خواستار توجه به این امر شد.
مدیر پایگاه خبری مدیریت شهری کرج در ادامه با اشاره به رویکرد ویژه شهرداری کرج به این حوزه بیان کرد: راه اندازی پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با نگاه ویژه به بحث اطلاع رسانی در فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر این پایگاه منبع مناسب اخبار مدیریت شهری کرج اعم از شورا و شهرداری است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود