9 مهر 1392
شماره خبر: 107109

خبرنگاران در خط نخست گفتار آقازاده جا گرفتند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خبرنگاران در خط نخست گفتار آقازاده جا گرفتند


در جلسه‌اي كه امروز شاهد آيين بدرقه مدير منتخب دوره سوم شوراي اسلامي شهر كرج بود، سيدعلي آقازاده؛ ارباب جرايد و اصحاب رسانه را در خط نخست گفتار خود قرار داد و بابت تمامي همراهي‌ها، انتقادات و نظراتي كه از واحد مديريت شهري توسط اين مجموعه صورت گرفت، قدرداني كرد.
اين مدير سابق شهرداري كرج كه خود سابقه خبرنگاري را در كارنامه حرفه‌اي‌اش گنجانده است، راز تكامل هر مجموعه را در به منصه ظهور رساندن ديدگاه‌هاي شهروندان دانست كه اين نظرات و نيازهاي مردم از طريق اصحاب رسانه به مسئولان انتقال مي‌يابد. وي در مراسم توديع خود كه با حضور جمع زيادي از اصحاب رسانه برگزار شد، همچنين از تمامي مجموعه همكاران خود در شهرداري كرج تقدير كرد و ادامه داد: از تمامي اعضاي كوچك اين مجموعه، از پاك‌بان و كارگر گرفته تا مسئولين و مديران كه همگي در تحقق اهداف مديريت شهري كرج نقش داشته‌اند، سپاسگذارم.
از 21 شهريورماه مهياي رفتنم
آقازاده در ادامه خاطرنشان كرد: از روز بيست و يكم شهريورماه و در بدو ورود اعضاي شوراي جديد آمادگي خود را براي جابجايي و سپردن كليد اداره شهر به دست فرد مورد نظر و توافق شورا اعلام كردم. وي ادامه داد: امروز نيز با افتخار مجموعه شهرداري كرج را به آقاي تركاشوند كه بحق داراي سابقه و شناخت خوبي از شهر كرج و نيروهاي آن مي‌باشند تقديم مي‌كنم و ايشان از اين پس سرپرست شهرداري كرج خواهند بود. آقازاده از همكاران خود خواست چنان كه در ايام مديريتش با وي همراهي و تعاملي سازنده داشته‌اند، مدير جديد مجموعه را نيز با صداقت و پاك‌دستي همراهي كنند.
آيت‌الله كازروني،

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود