7 شهریور 1391
شماره خبر: 10841

42 پایه بیلبورد 1200 متر مربعی از کرج جمع آوری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

42 پایه بیلبورد 1200 متر مربعی از کرج جمع آوری شد

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از جمع آوری 42 پایه بیلبورد تبلیغاتی در قطع هزار و 200 متر مربع با اخذ حکم قضایی خبرداد.
حسین صدرایی با اعلام این خبر افزود: این مهم در پی اخذ حکم قضایی و پیگیری های مستمر مدیریت شهری از سال 87 تاکنون دنبال شده است. وی عنوان کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی، سازمان زیباسازی با همکاری و تعامل نیروی انتظامی نسبت به اجرای طرح جمع آوری بیلبوردهای نا متناسب و ناکارمد از محیط تبلیغاتی کرج اقدام کرد. این مسئول خاطرنشان کرد: 42 پایه بیلبورد تبلیغاتی علاوه بر همکاری نیروی انتظامی با بسیج امکانات و تجهیزات سازمان زیباسازی از سطح شهر جمع آوری شده است. صدرایی، همکاری و پیگیری های واحد حقوقی سازمان را در اجرای طرح جمع آوری پایه بیلبوردهای ناکارآمد از سطح شهر کرج یادآور شد و اذعان داشت: در اجرای این طرح عوامل اجرایی مناطق 12 گانه شهرداری نیز با سازمان زیباسازی همکاری کردند. گفتنی است، سازمان زیباسازی شهرداری کرج در معیت نیروي انتظامی نسبت به قطع و جمع آوری 42 پایه بیلبورد با مساحت 1200 متر مربع اقدام کرد.
تاثیر حذف المان های ناکارآمد از سطح شهر
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج تاکید کرد: حذف المان های ناکارآمد از سطح شهر نقش و تاثیر بسزایی در زیباسازی شهر دارد. صدرایی، زیباسازی شهری و اجرای طرح و پروژه های زیباسازی را از از مهمترين وظايف مديريت شهري ذکر و عنوان کرد: شهرهای مدرن امروز از زوایای بصری متنوع و گوناگونی تشکیل شده است که هر کدام به واسطه نوع و تنوع اجرا تاثیری مستقیم بر روحیه افراد می گذارد. وی اذعان داشت: بر این اساس آنچه در گام اول در خصوص زیباسازی شهری باید مد نظر قرار داد، از بين بردن اغتشاشات بصري است. صدرایی تاکید کرد: حذف المان های زائد و مبلمان ناکارآمد شهری با هدف حفظ زيبايي محیط همچنین ارتقا سيما و منظر شهری صورت می گیرد. وی با بیان اینکه، مديريت شهري به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی، مسئول زیباسازی شهری است، بر طراحي فضاي شهري با لحاظ کردن مسائل كيفي و كمي عناصر و مبلمان شهري تاکید کرد.



منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود