20 شهریور 1391
شماره خبر: 11404

ضرورت مديريت برالمانهاي شهري

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ضرورت مديريت برالمانهاي شهري

سپیدار آنلاین: معاون فني و اجرايي سازمان زيباسازي شهرداري كرج بر ضرورت مديريت صحيح و منطقي بر زيبايي المان هاي شهري تاکيد کرد.
پيمان بضاعتي پور با اشاره به اهميت و جايگاه مسايل زيباشناختي در عرصه شهرنشيني افزود: مديريت بر اين ساختارهاي شهري امري مهم محسوب مي شود. وي تصريح کرد: مديريت و نظارت بر المانهاي شهري به منظور حفظ و نگهداري اين ساختارها، از برنامه هاي مهم سازمان زيباسازي است. اين مسئول با تاکيد بر حفظ و نگهداري از فضاي سبز و المانهاي شهري بيان کرد: تحقق اين مهم از جمله عوامل تاثير گذار بر دوام و بقاء سيما و منظر شهري است. بضاعتي پور همچنين بر ايجاد امکانات مناسب شهري تاکيد کرد و گفت: تحقق اين مهم نيازمند فراهم آوردن عناصر مكمل که ساماندهي مبلمان شهري ازمهمترين ارکان آن مي باشد، است. وي افزود: از اولويت هاي سازمان زيباسازي، برنامه ريزي، ساماندهي، آرام سازي و بهسازي فضا و تجهيزات شهري است.
بررسي طرح هاي پيشنهادي در حوزه زيباسازي
معاون فني و اجرايي سازمان زيباسازي شهرداري كرج عنوان کرد: بررسي طرح هاي جديد پيشنهادي در حوزه زيبا سازي نماي شهري از جمله مباحثي است که دراين سازمان به طور ويژه پيگيري مي شود. بضاعتي پور با اشاره به تاثير زيباسازي و آراستگي نماي شهري در زندگي شهروندان گفت : انجام هر اقدامي براي زيباتر کردن نماي شهري شاخصه مهمي است که توسط سازمان انجام مي شود. وي بررسي طرح هاي حجمي و نماهاي ورودي همچنين تعيين و جانمايي مناسب براي نصب تلويزيون شهري را مهم ارزيابي کرد و گفت: اين مهم نيز از سوي مسئولان زيباسازي به طور جدي دنبال مي شود. اين مسئول با تاکيد بر اجراي طرح هاي کارشناسي زيباسازي، عنوان کرد: بر اين اساس بايد طرح هايي به سازمان زيبا سازي معرفي شوند که کارشناسي شده و دقيق باشند .




منبع: خبرگزاري موج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود