15 تیر 1393
شماره خبر: 125351

تجربه های موفق عمرانی توسعه شهری را به دنبال دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تجربه های موفق عمرانی توسعه شهری را به دنبال دارد


معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: تجربه های موفق عمرانی توسعه شهری را به دنبال دارد.
علی اصغر کمالی زاده با بیان این مطلب افزود: معاونت فنی و عمرانی به منظور تحقق این مهم ارزیابی و مدیریت جامع پروژه های عمرانی را در دستور کار دارد. وی با بیان اینکه الگو برداری از پروژه های عمرانی سایر شهرها می تواند زمینه را برای اجرای طرح های عمرانی ایده آل در کرج فراهم کند، عنوان کرد: برای اجرای موفق طرح های عمرانی این معاونت معیارهایی را در نظر می گیرد که از جمله آن تبادل نظرات کارشناسی و بهره گیری از آیتم های برتر پروژه های موفق عمرانی است. این مسئول ادامه داد: از دیگر معیارهایی که باید در اجرای برنامه ها و طرح های مدیریت شهری به ویژه پروژه های عمرانی به جد لحاظ شود، تعریف و توجه به اهداف پروژه، خروجی ها، منابع انسانی و منابع مالی می باشد. کمالی زاده تاکید کرد : آنچه در این میان بسیار حائز اهمیت است، شناسایی نیازهای شهر و به تبع آن زمینه سازی برای رفع نیاز است که در زمینه عمران شهری پاسخگویی به نیازهای زیرساختی مهم است. وی عنوان کرد: شهرداری کرج اهتمام ویژه ای برای بهره مندی از تجارب مختلف سایر کشور ها در زمینه مدیریت و اجرای پروژه های عمرانی با هدف اجرای بهینه و استاندارد طرح های عمرانی دارد.
اهمیت نحوه مدیریت پروژه های عمرانی
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج بر ضرورت اهمیت نحوه مدیریت پروژه های عمرانی تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم زمینه را برای اجرای استاندارد پروژه ها فراهم می کند.
کمالی زاده، رعایت استاندارد های بین المللی را در تعریف، تدوین و اجرای پروژه های شهری مهم ارزیابی کرد و افزود: این مهم اعمال توامان دقت و صحت همچنین سرعت عملیات اجرایی و بهره مندی از تکنیک های خلاق را در پروژه ها مهیا می کند. وی اظهارداشت: از دیگر آیتم هایی که باید در اجرای پروژه های عمرانی لحاظ شود، صرفه جویی و مدیریت هزینه ها می باشد. کمالی زاده اظهارداشت: رعایت این مهم از جمله نکات مثبت و شاخص اجرای پروژه های عمرانی شهرداری کرج محسوب می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود