23 تیر 1393
شماره خبر: 125836

بیش از 40 طرح اصلاح هندسی تهیه و تدوین شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بیش از 40 طرح اصلاح هندسی تهیه و تدوین شد


مدیر مطالعات و بررسی های ترافیک شهری شهرداری کرج از تهیه و تدوین بیش از 40 طرح اصلاح هندسی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج خبرداد.
حبیب الله رزاقی با اعلام این خبر افزود: با بررسی و رصد دقیق وضعیت ترافیکی مناطق 12 گانه شهرکرج و شناسایی گره های ترافیکی بیش از 40 طرح اصلاح هندسی معابر تهیه شد. وی گفت: این طرح ها توسط حوزه مدیریت مطالعات و بررسی های ترافیک شهری شهرداری کرج در چند ماهه اخیر تهیه شده است. رزاقی افزود: طرح های عنوان شده با انجام مطالعه، آماربرداری ترافیکی، شبیه سازی های کامپیوتری در شبکه ارتباطی شهر تهیه و جهت اجرا به حوزه های ذیربط ابلاغ شده است. وی عنوان کرد: تهیه و اجرای طراح های ترافیکی تاثير بسزايي بر افزايش كارایي، ايمني و دسترسي عابرين پياده همچین تردد آسان وسایل نقلیه دارد.
ضرورت مناسب سازی محیط شهری
مدیر مطالعات و بررسی های ترافیک شهری شهرداری کرج بر ضرورت مناسب سازی محیط شهری تاکید کرد و افزود: حوزه معاونت حمل ونقل و ترافیک با بهره گیری از ضوابط و مقررات و تجربیات موجود در این زمینه نسبت به گردآوری و تدوین مجموعه ای از طرح ها با محور اصلاح معابر شهری اقدام کرده است. رزاقی اظهارداشت: همه عناصر و شبكه هاي ارتباطي شهری باید بگونه ای طراحی و اجرایی شوند که رفاه و آسایش عموم شهروندان را تامین کند که با توجه به اهمیت موضوع معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهتمام ویژه ای در تدوین و اجرای کارشناسی طرح ها دارد. وی بیان کرد: ایجاد محیط مناسب، آسایش محیطی، سرزندگی و تنوع شهری در گرو توجه به نیازهای همه اقشار بوده که بدون شک یکی از دغدغه های مجموعه مدیریت شهری بوده و در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود