5 مرداد 1393
شماره خبر: 126550

اهتمام سازمان تاکسیرانی کرج برای ایجاد تسهیلات ویژه رانندگان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اهتمام سازمان تاکسیرانی کرج برای ایجاد تسهیلات ویژه رانندگان


مشاور مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج گفت: این سازمان اهتمام ویژه ای برای ایجاد تسهیلات ویژه رانندگان تاکسی در کرج دارد.
محمدی با بیان این موضوع عنوان کرد: از اقدامات سازمان تاکسیرانی اجرای طرح حمایتی برای رانندگان تاکسی است که سازمان تاکسیرانی، شهرداری و شورای شهر، فرمانداری و استانداری پیگیر این مهم می باشند. وی با اشاره به اینکه افزایش کرایه به دلیل ایجاد تورم کاذب تنها راه حمایت از رانندگان تاکسی در رابطه با مسائل معیشتی نیست، اظهارداشت: در این راستا سازمان تاکسیرانی بر اساس سیاست های کلی و به طور غیر مستقیم اقدام به تامین سبدهای حمایتی کرده است. وی، بیمه تکمیلی رانندگان در قالب طرح کرامت، ایجاد مرکز رفاهی، تفریحی ورزشی فرهنگی ویژه تاکسیداران را از جمله مولفه های سبد حمایتی خواند و افزود: لایحه ایجاد مجتمع رفاهی - تفریحی ویژه این قشر تنظیم شده است و هم اکنون نیز در حال بررسی است.
پیگیری احداث مجموعه رفاهی تفریحی
مشاور مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج، رفع نیاز قشر تاکسیران و مهیا کردن تسهیلات رفاهی مناسب برای خانواده های این قشر را از اهداف مهم ایجاد این مجتمع ذکر کرد و گفت: تاکسیرانها در این مجتمع خدمات را با تخفیف و یا به طور اقساط دریافت می کنند. محمدی همچنین افزود: از دیگر ظرفیتهای این مجتمع ایجاد سیستم های سرویس خودرو مانند تعویض روغنی و واحد فروش لوازم یدکی خودرو می باشد. وی با اشاره به نظر مثبت شهردار کرج در خصوص راه اندازی این مجتمع همچنین تامین سبد حمایتی برای رانندگان تاکسی بیان کرد: بنا به وظایفی که قانون برعهده سازمان گذاشته است به طور جدی به دنبال اجرایی شدن این موضوع هستیم. محمدی در رابطه با اهمیت و جایگاه بحث تاکسیرانی با بیان اینکه موضوع حمل و نقل بسیار حساس است گفت: از جمله دلایل اهمیت و حساسیت این موضوع آن است که استاندار به عنوان رئیس شورای سازمان ها ایفای نقش می کند. وی در خصوص اجرای طرح 44 قانونی اساسی در سازمان تاکسیرانی گفت: قانون گذار طبق ماده 2 قانون مدیریت حمل و نقل و سوخت وظیفه حمل بار را به شهرداری واگذار کرده است بر این اساس طبق آنچه در ماده 13 قانون تاکسیرانی آمده است، تاکسی ها در قالب شرایط خاص به افراد حقیقی که قصد اخد پروانه را دارند واگذار می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود