5 مرداد 1393
شماره خبر: 126571

جلسه چگونگی بکارگیری ضوابط کاربردی دفترچه مبلمان شهری برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جلسه چگونگی بکارگیری ضوابط کاربردی دفترچه مبلمان شهری برگزار شد


جلسه ای با عنوان چگونگی بکارگیری ضوابط کاربردی دفترچه مبلمان شهری در سازمان زیباسازی و با حضور مدیران و مسئلولان زیباسازی سازمان و مناطق 12گانه برگزار شد.
در این جلسه در خصوص چگونگی اجرای مفاد این دفترچه نیز گفتگو شد. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج با مشخص کردن محورهای خاص و تعریف شده دفترچه ضوابط مبلمان شهری بر اهمیت و لازم الاجرا بودن این دفترچه از سوی مسئولین زیباسازی مناطق تاکید کرد. رضا فیض در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش ضمن خدمت مسئولین زیباسازی مناطق اظهارداشت: این مهم با همکاری و برنامه ریزی معاونت برنامه ریزی و توسعه پیگیری و اجرایی می شود.
ساماندهی تابلوهای اصناف
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در بخشی دیگر از گفته های خود بر ضرورت سازماندهی تابلوهای اصناف تاکید کرد و افزود: سازمان زیباسازی تاکنون بر اساس وظایف متعدد، جلساتی را با امور صنفی و نظام پزشکی با موضوع ساماندهی تابلو های اصناف برپا کرده است. فیض افزود: به منظور نشان دادن اهمیت موضوع ساماندهی تابلو اصناف سازمان برای نمونه و به صورت پایلوت، ساماندهی برخی تابلوها را به عهده می گیرد. وی خواستار دقت نظر بیشتر مسئولین زیباسازی مناطق در خصوص امورات مربوط به حوزه فعالیت سازمان شد و گفت: از جمله این اقدامات مهمی که مد نظر سازمان است، هماهنگی زیبا سازی مناطق با سازمان زیباسازی است. این مسئول همچنین تاکید کرد: از دیگر برنامه هایی که باید از سوی واحد های زیباسازی مناطق به جد پیگیری و انجام شود، بازدید از منطقه با هدف شناسایی و آسیب شناسی های بصری است. فیض همچنین اهمیت ساماندهی جداول، نرده ها، تابلو های کوچه و خیابان، ساماندهی تابلو های شهدا و تابلو های پزشکان را یادآور شد و افزود: حفظ و نگهداری تاسیسات شهری، بهسازی مبلمان شهری و صندوق های صدقات و ایستگاه های اتوبوس که با همکاری کمیته امداد و سازمان اتوبوسرانی می بایست در جریان قرار گیرد همچنین ارائه طرح پلاک برتر از دیگر اقداماتی است که باید از سوی مسئولین زیباسازی مناطق انجام شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود