1 شهریور 1393
شماره خبر: 127860

مشکلات خدماتی، عمرانی و فضای سبز در منطقه 7 کرج بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مشکلات خدماتی، عمرانی و فضای سبز در منطقه 7 کرج بررسی شد


به منظور رفع مشکلات و ارائه خدمات بهتر طی یک بازدید میدانی مشکلات خدماتی، عمرانی و فضای سبز در بلوار انقلاب بررسی شد.
این بازدید با حضور مدیر منطقه و جمعی از مسئولان به منظور نظارت بر روند خدمات رسانی و انجام کارها در امور مختلف همچنین حل مسائل شهری انجام شد.
حسین شریف کاظمی با اشاره بر اهمیت پژوهش و نوآوری و تاثیر آن در اجرای طرحهای کارآمد و کیفی شهری عنوان کرد: تحقق این مهم در کاهش هزینه های شهری نیز تاثیر بسزایی دارد. وی با بیان اینکه شهر با خرد جمعی اداره می شود، بالا رفتن کیفیت پروژه های عمرانی شهر و به تبع آن انتفاء زندگی شهری را از تاثیرات این مهم دانست و افزود: مطلوب است معاونان و مسئولان منطقه به منظور تسریع در کارها نوآوری را در اولویت کاری خود قرار دهند. این مسئول انجام بازدیدهای میدانی را در تسریع پروژه های عمرانی و رفع مشکلات شهری مثبت ارزیابی کرد و با تاکید بر اجرای این مهم گفت: ضروری است مسئولان با حضور در محلات مشکلات شهری را از نزدیک رصد کرده و در پی رفع آن بکوشند.
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج اهمیت اجرای مصوبات با پیگیری و نظارت در مقطع زمانی مشخص را یادآور شد و تاکید کرد: در بخش کنترل پروژه ها نیز پیشرفت کار به تفکیک معاونت ها ، محله و ... بررسی و گزارش شود.شریف کاظمی اضافه کرد: در خصوص کنترل پروژه ها مقرر شد مناسب سازی معابر از حیث پیاده رو، آسفالت و جدول که از اولویت فعالیت های عمرانی شهرداری کرج است به صورت کامل محقق شود. این مسئول در زمینه برنامه عملیاتی پروژه های منطقه عنوان کرد: رسیدگی و اصلاح هندسی تقاطعات، فضای سبز، رنگ آمیزی و ترمیم جداول و همچنین رسیدگی به روشنایی بلوار انقلاب و تقاطعات منتهی به آن که از نیازهای ضروری است، در سال جاری به انجام خواهد رسید. وی در ادامه اجرایی شدن تمامی اقدامات مذکور را بر اساس بودجه مصوب و اعتبارات سال جاری قابل تحقق دانست. شریف کاظمی افزود: افراد مطلع در محله که به همه امور آن اشراف و ارتباط خوبی با ساکنین محله دارند جهت انتقال مشکلات محله به مدیریت شهری می توانند شهرداری را در اجرای پروژه هایی که به نفع محله و شهروندان آن است، راهنمایی کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود