26 شهریور 1393
شماره خبر: 129495

تسهیل دسترسی به بیمارستان قائم و اتوبان از امتیازات ویژه تقاطع شهدای دانش آموز است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تسهیل دسترسی به بیمارستان قائم و اتوبان از امتیازات ویژه تقاطع شهدای دانش آموز است


عضو پارلمان شهری کرج گفت: تسهیل دسترسی به بیمارستان قائم و اتوبان تهران – کرج از امتیازات ویژه تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز است که خوشبختانه در مقایسه با تقاطع های قبلی از کمترین اشکالات برخوردار است.
محمدصادق باغستانی ادامه داد: یکی از گلایه های وارد به تقاطع شهدای دانش آموز تاخیر در بهره برداری از آن بود که با جدیت شورای اسلامی شهر و عملکرد جهادی شهرداری کرج بویژه حوزه معاونت فنی و عمرانی، چند ماه زودتر از موعد اعلام شده به بهره برداری می رسد و قطعا تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی منطقه خواهد داشت. وی با اشاره به رکود درآمدی شهرداریهای کشور در پی کاهش شدید آمار پروانه های ساخت و ساز که تحریم های اقتصادی و مشکلات موجود آن را مضاعف کرده است، استفاده از تسهیلات بانکی به عنوان گزینه ای معقول و منطقی جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی یاد کرد و گفت: تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز به جهات مختلف از اهمیت حیاتی برای شهر برخوردار است و در مقایسه با تقاطع های قبلی دارای کمترین اشکالات فنی و اجرایی می باشد که موجب بهره مندی هر چه بیشتر شهروندان از آثار و برکاتِ آن خواهد شد. نماینده مردم در شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: ترافیکِ کرج بویژه در هسته مرکزی و اطراف بلوار دانش آموز به مرز بحران رسیده و تبعاتِ منفی آن بر زندگی روزمره و سلامت جسمی و روحی شهروندان به انحای مختلف ظهور و بروز کرده است که با قرار گرفتن آن زیر بار ترافیکی می توان تا حد زیادی به رفع مشکلات امیدوار بود. ضمن آنکه وضعیت نیمه تمام پروژه مذکور موجب اخلال در کسب و کار تعدادی از شهروندان و تردد سخت عابرین پیاده و وسایط نقلیه شده بود که پایانِ این مشکلات، بر شیرینی و حلاوت شهروندان گرامی می افزاید.
به گفته باغستانی، اتصال تقاطع غیر همسطح شهدای دانش آموز به اتوبان تهران – کرج که همین مزیت موجب دسترسی آسان در شرایط اضطراری به بیمارستان قائم می شود، از امتیازات خاص این تقاطع است که دیگر تقاطع های سطح شهر از آن محروم هستند. وی اضافه کرد: به عنوان نماینده مردم بر خود لازم می دانم از تلاش های شبانه روزی کلیه مهندسین، متخصصین و کارگران زحمتکشی که با کار و تلاش مضاعف خویش امکان بهره برداری زودتر از موعد این تقاطع را فراهم آوردند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم و توفیق روز افزون کلیه عزیزان بویژه شهردار محترم و معاون فنی و عمرانی وی در کلیه مراحل زندگی را از درگاه باری تعالی خواستارم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود