29 شهریور 1393
شماره خبر: 129569

تعیین تکلیف اراضی کشاورزی با هدف احداث ادامه بلوار 45 متری گلشهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تعیین تکلیف اراضی کشاورزی با هدف احداث ادامه بلوار 45 متری گلشهر


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از تعیین تکلیف اراضی کشاورزی واقع در جنوب منطقه با هدف احداث ادامه بلوار 45 متری گلشهر و بلوار ماهان و اتصال آن به بلوار شهید رجایی پس از 20 سال انتظار خبرداد.
حق محمدلو با اعلام این خبر، اجرای طرح عمرانی – زیرساختی بازگشایی 45 متری گلشهر و بلوار ماهان را برای کلانشهر کرج و به تبع آن منطقه بسیار مهم دانست و افزود: این پروژه با توجه به خروجی های کارآمد و مهمی که دارد از جمله مهمترین و کاربردی ترین پرژوه های اجرایی در کرج بشمار می رود. وی با اشاره به اینکه پروژه بازگشایی 45 متری گلشهر و بلوار ماهان پروژه ای فرا منطقه ای است؛ عنوان کرد: تعیین تکلیف این اراضی با مساعدت و پیگیری های مستمر و مکرر شهرداری و شورای اسلامی شهر، معاونت شهرسازی شهرداری کرج همچنین شهرداری منطقه 6 صورت گرفت.
54 هکتار زمین به زیرساخت های منطقه 6 می پیوندد
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج مساحت اراضی کشاورزی تعیین تکلیف شده را 54 هکتار ذکر و عنوان کرد: فاز اول عملیات اجرایی احداث ادامه 45 متر گشهر و بلوار ماهان و اتصال آن به بلوارشهید رجایی پس از انتخاب پیمانکار کلید می خورد. حق محمدلو افزود: با پیش بینی های صورت گرفته، اجرای این عملیات عمرانی پیش از پایان سال جاری آغاز می شود و تکیمل و ادامه آن نیز سال آینده اجرایی می شود. وی با تاکید بر ضرورت اجرای کیفی پرژوه های عمران شهری؛ به اهتمام و حساسیت ویژه شهرداری منطقه در خصوص تحقق این مهم اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای طرح ها و پروژه های متعدد شهری علاوه بر تامین نیاز های زندگی شهروندی آماده، صیانت از سازه های عمرانی شهر است. حق محمدلو با بیان اینکه شهر و همه عرصه های شهری امانتی نزد مردم و مسئولین است بر صیانت و نگهداری از این امانت تاکید کرد و اظهارداشت: از دیگر اهدافی که توسط شهرداری ها دنبال می شود؛ تلاش برای دوام و ماندگاری ساختارهای شهری و انتقال مطلوب آن به آیندگان است. وی ادامه داد: شهرداری منطقه 6 کرج نیز با اعتقاد به این موضوع در راستای آماده سازی شهر برای آینده و فراهم آوردن شرایط آسان و مطلوب زندگی شهروندی تلاش می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود