22 مهر 1391
شماره خبر: 13165

تعبير ايران كوچك شايسته كرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تعبير ايران كوچك شايسته كرج

سپیدار آنلاین: شهردار بوشهر با اشاره به اجرای طرحهای برتر عمرانی در کلانشهر کرج گفت: برخی از این طرحها قرار است که در مقیاس کوچک تر در بوشهر به اجرا درآید.
فضل الله توسلی در پی برگزاری نشست با مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج و بازدید از پایگاه خبری مدیریت شهری اظهار داشت: در حال حاضر پروژه های مختلفی در حوزه عمرانی کرج در حال اجراست که در نوع خود بی نظیر است. وی افزود: همچنین در بخش پسماند نیز با راه اندازی کارخانه کمپوست در بوشهر با الگوبرداری از کلانشهر کرج، تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است. این مسئول عنوان کرد: هم اکنون کرج قابلیت تبدیل شدن به پایتخت دوم کشور را دارد که این مهم نیازمند توجه ویژه دولت و مسئولان عالی رتبه است تا بتوان از پتانسیلها و ظرفیتهای موجود در این کلانشهر نهایت استفاده را برد. توسلی در ادامه با اشاره به نرخ رشد روزافزون جمعیت در کلانشهر کرج ادامه داد: باید همزمان با افزایش جمعیت، میزان ارائه امکانات و خدمات به شهروندان نیز به روز شود و افزایش یابد که تاکنون مدیریت شهری کرج در این زمینه توانسته رضایت نسبی شهروندان را فراهم آورد. شهردار بوشهر در ادامه با بازدید از بخشهای مختلف پایگاه خبری مدیریت شهری کرج و نشست با خبرنگاران این مجموعه اظهار داشت: شهرداری بوشهر فاقد پایگاه خبری مجزا در حوزه مدیریت شهری است که پایگاه خبری کرج می تواند الگویی برای بوشهر باشد. وی افزود: در واقع وجود پایگاه خبری در هر شهرداری ضروری است و مدیران باید به این مهم توجه داشته باشند که در این بخش نیز شهرداری کرج موفق بوده و توانسته با راه اندازی این پایگاه خبری، رویدادها و فعالیتهای مدیریت شهری كرج را در سطح استان و کشور به خوبی منعکس کند.
توليد محتواي تخصصي پايگاه خبري طي يك سال و نيم گذشته
همچنین در این نشست و بازدید، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج با اشاره به راه اندازی پایگاه خبری مدیریت شهری طی یک سال و نیم گذشته اظهار داشت: در واقع طی این مدت این مجموعه توانسته اقدامات لازم را برای انعکاس حداکثری و مطلوب اخبار مدیریت شهری داشته باشد. علیرضا پیغمبردوست عنوان کرد: به صورت میانگین، روزانه 10 تا 15 خبر بر روی خروجی این پایگاه خبری قرار می گیرد و طبق بررسی های به عمل آمده مشخص شده که بیش از 90 درصد از اخبار پایگاه خبری در دیگر خبرگزاری ها و رسانه های استان منتشر می شود. وی اضافه کرد: هم اكنون پایگاه خبری مدیریت شهری کرج در مقایسه با سایر پایگاه های اطلاع رسانی از جایگاه مناسبي برخوردار است که این امر بسترهاي تخصصي شدن اخبار در مديريت شهري را فراهم كرده است. این مسئول به تولید محتوای تخصصی در این مجموعه اشاره کرد و یادآور شد: یکی از رويكردهاي پایگاه خبری شهرداری، انعکاس لحظه به لحظه و به هنگام رویدادها و جلسات است كه اين مهم با تلاش اين مجموعه به خوبي محقق شده است.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود