24 دی 1393
شماره خبر: 135620

شخص گرایی در رسانه ها امروزه به یک آسیب جدی تبدیل شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شخص گرایی در رسانه ها امروزه به یک آسیب جدی تبدیل شده است


همزمان با آغازین دقایق روز کاری چهارشنبه، 22 دی ماه، دو تن از اساتید با سابقه حرفه خبر و اطلاع رسانی در دفتر پایگاه خبری مدیریت شهری کرج حضور یافته و به تحلیل بخش هایی از مطالب مندرج در این پایگاه پرداختند.
استادان "ریحانی" و "منصوریار" که از بازنشستگان خبرگزاری ایرنا بودند یکی از اصلی ترین نقش های شکل گیری رسانه ای خوب و پویا را وجود مجموعه ای از همکاران رسانه ای حرفه ای برشمرد و از خدمات مدیر ارشد مجموعه برای جهت دهی به فعالیت های این حوزه خبری تقدیر کردند. ریحانی با بیان اینکه شخص گرایی در رسانه ها امروزه به یک آسیب مطرح می شود، تصریح کرد: ضروری است به مردم به عنوان اصلی ترین مخاطبان رسانه، حساسیت و توجه بیشتری نشان داده شود. وی ادامه داد: آنچه مورد نیاز شهر و شهروندان است، ذکر انتقادات و پیشنهادات و بیان زبان حال مردم است که به طور قطع وجود این اطلاعات کمک بیشتری به شکل گیری جایگاه و شأن واقعی یک رسانه خواهد کرد.
این فعال رسانه ای در سال های نه چندان دور شهر کرج و استان البرز، تاکید کرد: مردم باید بدانند که مسئولان از دغدغه های آنان آگاه هستند؛ این نکته سبب ایجاد آرامش و امنیت روانی در شهروندان خواهد شد. ریحانی، بهره گیری از مطالب تولیدی، گزارش ها، مصاحبه های دیگر رسانه ها و نشریات در پایگاه خبری مدیریت شهری را از عوامل موثر در بهتر دیده شدن آثار دیگر اصحاب رسانه و نیز ارتقای جایگاه رسانه مدیریت شهری ارزیابی کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود