21 بهمن 1393
شماره خبر: 137425

اتحاد و یکپارچگی ملت ایران حکم صیانت از انقلاب اسلامی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اتحاد و یکپارچگی ملت ایران حکم صیانت از انقلاب اسلامی است


قائم مقام شهردار کرج با تاکید بر اینکه باید وحدت ملی،اتفاق و همبستگی درونی بین ملت ایران همواره حفظ شود، گفت: مردم انقلابی و شریف ایران اسلامی با عزت و اقتدار در عرصه های دفاع از انقلاب حضور یافتند و نشان دادند در پیروزی نظام و حفظ آرمانهای انقلاب سهمی عظیم دارند.
محمدرضا رضاپور با بیان اینکه، پیام انقلاب سی و شش ساله اسلامی ایران، پیام حرکت آفرین در راستای آزادی و استقال است، افزود: روز 22 بهمن نیز از این جهت زنده است و زنده خواهد ماند چون پیام تحرک و پویایی و اراده و عزم ملی را به همراه دارد. وی، اظهارداشت: انقلاب را اراده های درونی امت ایران اسلامی رقم زد؛ ملت با پشتیبانی رهبری فرزانه، دولتی مقتدر و مردمی با اصالت های دینی و انقلابی با پیروی و ولایتمداری از ولی فقیه، نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی، سیاسی و... به موفقیت های والایی رساندند؛ مردم انقلاب و آرمانهای امام راحل را طی سه دهه صیانت و حمایت کردند و اکنون برای سی و ششمین بار در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور می یابند تا نشان دهند همواره پاسدار انقلاب هستند. رضاپور با تاکید بر اینکه باید وحدت ملی و اتفاق و همبستگی درونی بین ملت ایران را به دنیا نشان دهیم بر ضرورت حضور همگان در راهپیمایی روز 22 بهمن تاکید کرد و افزود: حضور در مراسم راهپیمایی این روز بزرگ در تاریخ ایران اسلامی حاکی از عزت و اقتدار سیاسی ملت ایران در عرصه های جهانی و مجامع بین المللی است.
اتحاد و یکپارچگی ملت ایران برای صیانت از انقلاب اسلامی ضروری است
قائم مقام شهردار کرج در ادامه با بیان اینکه اتحاد و یکپارچگی ملت ایران برای صیانت از انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل امری ضروری است بر لزوم مشارکت مردم در راستای تحقق اهداف حکومت اسلامی که با خون شهداء به ثمر رسید تاکید کرد و افزود: مردم باید خود را پشتوانه اصلی برنامه‏ های دولت بدانند و برای تحقق آن تلاش کنند. بی شک تدام و بقای نظام در گرو حضور مردم و حمایت‏های بی‏دریغ آنان از دولت‏مردان است که شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یکی از پر رنگ ترین عرصه های حضور است. رضاپور با اشاره به سخن امام خمینی (ره) معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران منبی بر اینکه" این ملت است كه آمد و شما را از این همه گرفتاری‏ها بیرون آورد و با رأی خودش، مجلس درست كرد و جمهوری اسلامی را تنفیذ كرد و رئیس جمهور درست كرد و آن‏ها هم دولت درست كردند. همه چیزهایی كه ما داریم، از این مردم است... تا این مردم را دارید، خوف این كه بتوانند به شما آسیب برسانند، هیچ نداشته باشید" افزود: تفکر و تعمق به این سخن وظیفه و رسالت مردم در دقبال نظام اسلامی را دو چندان می کند. وی با بیان اینکه مردم نقش اصلی و محوری در پیروزی انقلاب و برپایی حكومت اسلامی داشتند، اظهارداشت: اکنون که 36 سال از تاسیس جمهوری اسلامی می گذرد، ملت ایران موظفند تا با نقش آفرینی در همه عرصه های حکومت، سهم خود را در تداوم و استمرار نظام ایفا کنند. بی شک، اقتدار هر كشوری، به حمایت آحاد ملت آن كشور وابسته است و تا زمانی كه مردم از خدمات دولت خود راضی و خشنود باشند، همواره در صحنه بوده و دولت خود را پشتیبانی خواهند كرد و البته همه حكومت‏ها موظف به جلب رضایت مردم هستند. رهبر كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) در این زمینه فرمودند: "تا ملت در كار نباشد، نه از دولت و نه از استانداران كاری نمی‏آید؛ یعنی همه دستگاه‏های دولتی به استثنای ملت، كاری ازشان نمی‏آید. از این جهت، همه ما و شما آقایان و آن‏هایی كه در اختیار شما هستند، همه باید كوشش كنید كه رضایت مردم را جلب بكنید در همه امور".

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود