30 بهمن 1393
شماره خبر: 137957

شهر برای ورود به فصل شکوفایی مهیا می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهر برای ورود به فصل شکوفایی مهیا می شود


معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: جلسات فرعی کمیته استقبال از بهار در این معاونت تشکیل و مقرر شد اقدامات لازم به منظور نظافت و زیباسازی شهر برای ورود شایسته به ایام عید و تعطیلات نوروز انجام شود.
حسن مدیرروستا با اعلام این خبر به مسئولیت های خدمات شهری در تمامی ایام بویژه عید نوروز اشاره کرد و خدمات رسانی این مجموعه را در حوزه ای وسیع دانست که نیازمند همراهی و همکاری جمع پرشماری از همکاران این بخش در معاونت و مناطق شهرداری است. مدیرروستا با بیان اینکه هفت سازمان از سازمان های شهرداری کرج در زیرمجموعه این معاونت قرار دارند، طیف وسیع خدمات رسانی در این مجموعه را شامل حوزه های زیباسازی، آتش نشانی، پارک ها و فضای سبز، آرامستان ها، خدمات موتوری و پسماند ذکر کرد. این مسئول افزود: پر واضح است که خدمات رسانی در حوزه های مذکور مشمول تعطیلات نشده و در هر برهه و موقعیتی موظف به ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان به آنان است.
به گفته معاون خدمات شهری شهرداری کرج، بویژه حوزه های پسماند و زیباسازی در روزهای منتهی به پایان سال دارای وظایف گسترده ای هستند که با توجه به ضرورت هماهنگی بین بخشی و میان دستگاهی در شهر، جلسات متعددی در قالب کمیته استقبال از بهار تشکیل شده و تشکیل خواهد شد. وی تصریح کرد: این جلسات به منظور بررسی کلیات مربوط به اقدامات استقبال از بهار خواهد بود و با حضور مدیر هماهنگی، مسئول آموزش و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری و ناظرین عالی مناطق 12 گانه شهرداری کرج برگزار می شود. این مسئول تامین مایحتاج فنی و ماشین آلات مورد نیاز برای تامین خواسته های شهروندان را از اهداف برپایی این نشست های هماهنگی اعلام کرد و بیان داشت: جلسه آتی مرتبط با این موضوع همزمان با آغاز هفته آتی برپا می شود و ضمن آن ناظرین عالی، طرح ها و برنامه های خود برای استقبال از بهار را ارائه خواهند داد. جلسه آتی با حضور معاون خدمات شهری، ناظرین عالی مناطق و مدیران مناطق شهرداری کرج برگزار می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود