4 اسفند 1393
شماره خبر: 138188

انتصابات جدید در شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

انتصابات جدید در شهرداری کرج


با حکم شهردار این کلانشهر،انتصابات جدیدی در شهرداری کرج رقم خورد.
طی حکمی از سوی علی ترکاشوند، شهردار این کلانشهر، اکبر زارع پیشه به عنوان سرپرست حوزه مدیریت امور اداری و سرمایه انسانی منصوب شد. بنابراین گزارش پیش از این جوانمرد به عنوان مدیر امور اداری در این حوزه ایفای نقش می کرد. در انتصابات جدید همچنین الله بخش دودانگه به عنون سرپرست حوزه مدیریت تشکیلات و بهبود روش ها از سوی شهردار انتخاب شد.
تلاش یرای کارآمدی سیستم شهرداری کرج ضروری است
علی ترکاشوند، شهردار کرج، تغییر و تحولات در سیستم اداری شهرداری را امری اجتناب ناپذیر و در عین حال ضروری خواند و افزود: این مهم موجب بروز استعداد ها و توانايي هاي فردي مي شود. وی با بیان اینکه فرآيند انتصاب و جابجایی به ویژه در مدیریت شهری فرایندی مهم و در عین حال حساس است، گفت: جابجایی ها موجب می شود، نیرو ها وارد فضای جدید کاری شوند که این ورود همراه با تجربه هاي جديد است که با تحقق آن ضمن شكوفا كردن استعدادها و ظرفيتهاي فردي، پيشرفت دستگاه اجرايي نیز محقق مي شود.
شهردار كرج با بیان اینکه، تحولات صورت گرفته در سیستم مدیریت شهری با تکیه بر بهره گیری از ديدگاه هاي مختلف كارشناسی صورت می گیرد، عنوان کرد: توجه به ارتقاء كارآيي و سرعت عمل در خدمت رساني از مهمترین علت های جابجایی های مدیریتی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود