18 اسفند 1393
شماره خبر: 139053

محلات کرج خانه تکانی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

محلات کرج خانه تکانی می شود


معاون خدمات شهری شهرداری کرج از نظافت مضاعف معابر سطح شهر و افزایش اکیپ های جمع آوری زباله با توجه به نزدیکی ایام نوروز خبرداد.
حسن مدیرروستا با بیان اینکه رشد جمعيت توام با پذیرش الگوههای مصرف متعدد از سوی افراد جامعه باعث تحت فشار قرار دادن ظرفيت زيست پذيري زمین شده است، گفت: این موضوع همچنین حيات موجودات را تحت تاثیر قرار داده است و آثار زيانباری را برای زمين، آب، هوا و ... در بر داشته است. وی، اظهارداشت: برای پیشگیری از بحرانهای زیست محیطی در شهرها و کلانشهرها به ویژه در دوره کنونی که جمعیت ساکن در این سکونتگاه ها روز به روز افزایش می یابد، نیاز به اتخاذ سیاستهای کلان با رویکرد پاکسازی محیط زیست وجود دارد. مدیرروستا با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی کرج و نزدیکی به جاده چالوس به خصوص در ایام تعطیل سال موجب شده این کلانشهر مرکز تردد مسافران، گردشگران و مهمانانی از سایر نقاط کشور قرار گیرد، گفت: به واسطه حضور مسافران در ایام تعطیل به ویژه نوروز، مسئولیت شهرداری کرج در ارائه خدمات همچنین آماده سازی شهر برای استقبال شایسته از مهمانان نوروزی دوچندان می شود. وی، اظهارداشت: از اقداماتی که توسط شهرداری کرج و با تولی گری معاونت خدمات شهری با هدف آماده سازی شهر برای ورود مهمانان انجام می شود، نظافت معابر سطح شهری است که در سال جدید با تصمیمات اتخاذ شده و برنامه ریزی های صورت گرفته به طور مضاعف انجام می شود.
افزایش اکیپ های جمع آوری زباله
معاون خدمات شهری شهرداری کرج همچنین از افزایش اکیپ های جمع آوری زباله بویژه ایام نوروز 94 در این کلانشهر خبر داد و گفت: این اقدام نیز در راستای برنامه ریزیهای صورت گرفته از سوی ستاد استقبال از بهار انجام می شود. این معاون با اشاره به اهميت مشاركت شهروندان در نظافت شهری، اظهارداشت: فوايد مشاركت شهروندی در نظافت شهری در ارتقاء سطح خدمت رسانی در همه عرصه ها نقش مهمی ایفا می کند. وی در پایان با ارزیابی مثبت از فعالیت های ستاد استقبال از بهار مدیریت شهری اظهار امیدواری کرد؛ برنامه ریزی های صورت گرفته توسط این ستاد که در راستای ایجاد بستر مناسب برای میزبانی شایسته از بهار طبیعت، چهارشنبه سوری و پنج شنبه پایانی سال می شود، رضایت خاطر شهروندان را به همراه داشته باشد و بتوانیم در آغازین روزهای سال جدید خدمتی شایسته به مردم و مسافرین نوروزی ارایه کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود