23 اسفند 1393
شماره خبر: 139300

پیش بینی 2 دستگاه ماشین مکانیک سیار در مسیر مسافران نوروزی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پیش بینی 2 دستگاه ماشین مکانیک سیار در مسیر مسافران نوروزی


معاون خدمات شهری شهرداری کرج از پیش بینی دو دستگاه ماشین مکانیک سیار در مسیر مسافران نوروزی کرج با هماهنگی سازمان موتوری شهرداری کرج خبرداد و افزود: از دیگر برنامه های پیش بینی شده در ایام نوروز انجام اقداماتی جهت نظم دهی به رفتارهای ترافیکی با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری است.
حسن مدیرروستابا اشاره به برنامه های سازمان خدمات موتوری در راستای استقبال از بهار عنوان کرد: فعالیت دو دستگاه مخزن شوی در سطح مناطق جهت شستشوی سطل های مکانیزه، پیش بینی دو دستگاه ماشین مکانیک سیار جهت رفاه حال مسافران نوروزی، هماهنگی لودر و کامیون جهت جمع آوری اسباب و اثاثیه مستهلک و خاک و نخاله موجود در سطح شهر از جمله این برنامه ها می باشد. وی، رفع نقص خودروهای حمل و نقل، کنترل و افزایش ناوگان حمل زباله از ایستگاه به مرکز دفن، آماده باش کامل نیروها و تجهیزات سازمان تا پایان 15 فروردین را از دیگر سرفصل های کاری سازمان خدمات موتوری در ایام تعطیلات نورزی ذکر کرد. مدیرروستا، افزود: توسط این سازمان همچنین اقداماتی نظیر نصب بنر ستاد استقبال از بهار روی کلیه خودروها و انجام سایر امور اعلامی از سوی ستاد استقبال از بهار صورت گرفته است.
نظم دهی به رفتارهای ترافیکی
معاون خدمات شهری شهرداری کرج به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک، با هدف فراهم آوردن زمینه های مساعد برای پذیرایی از مسافران نوروزی و رفاه شهروندان در ایام پایانی سال اشاره کرد و افزود: از جمله این برنامه ریزی ها اجرای طرح زوج و فرد و تهیه برچسب طرح ترافیک بوده است. مدیرروستا، مرمت و بازسازی تابلوها، علائم هشداردهنده و تابلو های ترافیکی را یادآور شد و افزود: شستشو و تنظیف تابلوها و چراغ های راهنمایی و علائم ترافیک سطح شهر، پاکسازی و رفع نواقص تجهیزات ایمنی و ترافیکی، ایستگاه های اتوبوس، علائم عمودی و افقی، تابلوهای ترافیکی، گاردریل ها و خط کشی ها نیز توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج انجام شده است. همکاری و هماهنگی با راهنمایی و رانندگی به منظور نظم دهی به رفتارهای ترافیکی را از برنامه های مهم معاونت حمل ونقل ذکر و عنوان کرد: علاوه بر آنچه مطرح شد، مرمت و رفع نقص کلیه سرعت گیرهای موجود در معابر بویژه معابر اصلی و خط کشی کلیه معابر شهری صورت گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود